geheugen en vastlopen pc

Pagina: 1
Acties:

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Nu heb ik 2 weken geleden 128 mb sdram 133 MHZ erbij geplaats, maar nu loopt telkens mijn pc vast. Ik heb vrijdag ook eventjes mijn PD gedefragmenteerd. Wat zou het foutje kunnen zijn?

Verwijderd

Waarschijnlijk is je geheugendimm niet helemaal in orde..nakijken en anders omruilen

• smaij
  • Nu online
Ja,, maar hij loopt gewoon op 160 mb totaal. Is dat niet te testen, of er een fout in zit

• smaij
  • Nu online
niemand.. ik bedoel gewoon een programma om die stick te testen locaal.. anders moet ik dat ding er weer uit slopen, en het is een klote kast om dat te doen.

(8>

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

in Norton Utlities zit een optie op je Memory modules te testen

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Tja, ligt waarschijnlijk aan geheugen..

Er uit halen en kijken of het nu wel goed gaat. Probeer het 's alleen met die 128mb.

• smaij
  • Nu online
ja ok.. maar een cdtje branden in Easy cd creator 4.nogwat dan lukt het niet, maar met MYCD van HP... dan lukt het wel. Ik heb een HP cdwriter die max 10x brandt. heb ik na het geheugen een week later erin geplant.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
FF als je win 95 of 98 hebt ofzo.
In veilige modus booten.
Dan tjekt ie met HIMEM.SYS ff zijn geheugen.
Maar niet echt super.

Is het volgens HIMEM.SYS "kapot".
Dan is ie Kapot :)

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• smaij
  • Nu online
Zou iemand een optie weten. ik heb zelf vrijdag mijn hdd's gedefragmen.. maar nu wou nfs3 spelen en bij mijn f: hing de computer gelijk bij de instalatie en bij de c ging die er gewoon doorheen.,,

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Geheugen is brak.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Je bent toe aan een DAEWOO. Nee, man je moet gewoon een nieuwe comp aanschaffen ik bedoel waarom ga je nu nog een comp upgraden is echt zonde van het geld.
Pagina: 1