Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Logon Screen Veranderen

Pagina: 1
Acties:

• DriessenDev
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 15:02
Hoi,

Ik weet niet zeker of het in dit forum geplaatst moet worden maargoed.
Als ik op mijn XP machine probeer in te loggen krijg ik een zwarte afbeelding te zien.
Waar normaal het Windows XP logo staat. (zie screenshot: http://blog.case.edu/djc6/XP_Logon_Screen.jpg)

Dit is wss door spyware oid gekomen omdat het na het verwijderen van spyware zich voor begon te doen,
Kan iemand mij vertellen waar ik deze file kan vinden of waar ik dit venster kan aanpassen.

Het gaat dus om het Windows logo bij het aanmelden, kan er erg weinig over vinden op internet.
Alleen over het andere logonscreen.

Met vriendelijke groet,

Dennis.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wilde gok dat er wat DLL's om zeep zijn geholpen. MSGINA en dergelijke verzorgen het logon-scherm en zijn mogelijk beschadigd.

Ik mis alleen even of je na het verwijderen van spyware hebt geprobeerd om je Windows-installatie te repareren met de ingebouwde tools van Microsoft; misschien dat je daar eerst mee wil beginnen om te kijken of het probleem dan weg is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DriessenDev
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 15:02
Dit heb ik nog niet gedaan omdat ik graag zou weten hoe te veranderen van logon screen.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zie hier: http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=102159

Met een tool als Reshack, kun je de bitmap in shell32.dll vervangen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

DennizZMeister schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:43:
Dit heb ik nog niet gedaan omdat ik graag zou weten hoe te veranderen van logon screen.
Niet om het een of ander maar "nu" jezelf focussen op een logootje (puur esthetisch dus) lijkt me iets minder belangrijk dan het controleren of Windows uberhaupt nog wel 100% functioneert na het (ongedocumenteerd) verwijderen van x aantal bestanden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof