Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Knopje 'naar bookmarks' bij maken van een bookmark

Pagina: 1
Acties:

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 16:37
In de trein check ik regelmatig de topics die in mijn bookmarks staan op nieuwe posts. Ik lees bij, en druk op het "Voeg aan bookmarks toe" knobje van de laatste post die ik lees, en ga naar de add-bookmark pagina.

Dáár zou ik graag een knop of een checkbox oid zien waardoor het submitten van die form niet teruggaat naar het originele topic, maar direct naar de lijst met bookmarks. Ik ga immers nooit na het plaatsen van een bookmark direct wéér datzelfde topic lezen, dan wil ik het volgende topic zien.

Kan dit? :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Brainstorm - mischien een account preference om meerdere opties geven waar je heen wil nadat je een post geplaatst hebt; je post, het forum, je bookmarks, je active topics, je posthistory etc - ik heb ook wel regelmatig dat ik mijn post niet hoef te lezen en meteen weer doorklik naar het forum :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kees op 29-01-2009 14:00 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• DRvDijk
Ik heb het nu alleen heel specifiek met bookmarks, maar inderdaad, na het posten of na t inloggen, versturen van een dm... Eigen na alle post-formulieren :)

• DRvDijk
Kickje.. Ben benieuwd of de devvers deze feature-request gezien hebben :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• DRvDijk
Oeps :$ Ik voel me net een ongeduldige zeikerd.. Ik liep er alleen weer tegenaan, vandaar dat ik kickte. Blij te horen dat ook dit soort kleine dingen op ten duur ooit wel gelezen worden :)
Pagina: 1