Toon posts:

Laptop (samsung x460 as03) met twee beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe laptop en heb me oog laten vallen op de Samsung x460 AS03.

Nu wil ik thuis werken op twee schermen van 19 inch, is het mogelijk om me laptop te koppelen aan twee schermen?

Mijn opzet is nml om de laptop vaak mee te nemen, maar thuis wil ik ermee werken met twee grote schermen. Is dit mogelijk? Zo ja, en hoe dan?

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:19

Wish

ingwell

Wat zeggen de specificaties over de video uitgangen, en wat heb je zelf al bedacht?

eigen schouderklopje: Ik ben te goed voor deze wereld

Je hebt blijkbaar zowel een VGA als HDMI uitgang. Als 1 van de beeldschermen ook nog een DVI ingang heeft, moet je een eind kunnen komen lijkt me.

[ Voor 57% gewijzigd door Wish op 29-01-2009 12:54 . Reden: specs opgezocht ]

No drama

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2025

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT.

Ik ken de specificaties van de laptop niet maar waarschijnlijk kan je eerst de handleiding even downloaden en kijken welke opties je hebt tot het aansluiten van externe apparatuur. Ik vermoed dat het niet default gaat werken en dat je een ander device erbij moet kopen om meer dan 1 extern beeldscherm aan te sturen, zoiets als http://us.kensington.com/html/14499.html

Maar ja, bel/mail/download Samsung en lees jezelf eerst even in.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
danmaarniet schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:51:
eigen schouderklopje: Ik ben te goed voor deze wereld
Wellicht een idee om te verhuizen naar Mars waar de wezens meer naar jou niveau zijn? :+

Nee, meerdere aansluitingen werken vaak niet als ik me niet vergis. Over het algemeen werkt je laptop met 1 intern scherm en 1 van de externe aansluitingen. Mijn F3Sc heeft een DVI, VGA en S-Video poort, in totaal zou ik 3 schermen kunnen aansluiten, maar windows geeft maar 2 schermen aan (1 intern, 1 extern), volgens mij ook de max die wordt ondersteund.

Je kan het beste even contact openemen met fabrikant maar ik denk dat je je heil moet zoeken in de oplossing van MAX3400 hierboven, of wellicht een Matrox DualHead 2 Go. http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/