Toon posts:

Toshiba laptop kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Verwijderd

Topicstarter
allen,

ik wil een laptop aanschaffen ergens in de prijsklasse van €600. Het zou vooral voor office en internet moeten dienen en een 17inch scherm mag het toch zijn :) . En een geïntegreerd numeriek klavier.. :P
Toen ik in de winkel (mediamarkt 8) ) ging kijken vond ik 2 toestellen die hieraan voldeden, (de type-nummers weet ik niet) maar het ging hem in beide gevallen om een Toshiba:

* een Intel T5800 met een Intel GMA X3100 chipset met een HD van 250 gig
voor de prijs van € 600 en

* een intel T3200 met intel GMA 4500M chipset met een HD van 160 gig
voor de prijs van € 577

Ik vind op tweakers niet direct een review van 1 van deze processoren. Heeft iemand ervaring met Toshiba-laptops van dit kaliber? En hoe zit het met de algemene kwaliteit van Toshiba-laptops? (ik heb precies nog niet veel positiefs gelezen over dit merk op de fora)

bedankt voor enige hulp hiermee

Joske

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Basis Notebook - december 2008. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.