Ik heb geen geschikt topic kunnen vinden, wat ook kan liggen aan het feit dat ik hier niet heel vaak te zien ben. De search is overweldigend.
Ik heb:
Z-5450, PS3
Nu is dat wel een leuke combinatie, erg mooi staat het niet in mijn woonkamer.
De PS3 gaat dus veld ruimen, ook de Logitech gaat de deur uit.
Wat ik heb gekocht:
Minipod Speakers (classic silver)
Wat ik nodig heb:
Een losse Blu-ray speler/versterker, het liefst onder 600 euro. Ik heb al gezocht naar Blu-ray homecinema, maar ik vind het zonde om een homecinema-set aan te schaffen en daarna de boxen te moeten verkopen zodat ik de Minipods aan kan sluiten. Of zijn er problemen met het aansluiten van andere speakers op een bestaande homecinema-set?
Ik ben tevens 'maar een starter' en ik kan dus niet bergen geld uitgeven.
Gevonden:
Samsung HT-BD2E
Sony HTTP-BD35SS
Ik heb dus maar weinig blu-rayreceivers gevonden. Een van Denon maar die is 2000 euro. Met mijn budget is dat gewoon niet haalbaar.
Kan iemand een idee spuien?
Ik heb:
Z-5450, PS3
Nu is dat wel een leuke combinatie, erg mooi staat het niet in mijn woonkamer.
De PS3 gaat dus veld ruimen, ook de Logitech gaat de deur uit.
Wat ik heb gekocht:
Minipod Speakers (classic silver)
Wat ik nodig heb:
Een losse Blu-ray speler/versterker, het liefst onder 600 euro. Ik heb al gezocht naar Blu-ray homecinema, maar ik vind het zonde om een homecinema-set aan te schaffen en daarna de boxen te moeten verkopen zodat ik de Minipods aan kan sluiten. Of zijn er problemen met het aansluiten van andere speakers op een bestaande homecinema-set?
Ik ben tevens 'maar een starter' en ik kan dus niet bergen geld uitgeven.
Gevonden:
Samsung HT-BD2E
Sony HTTP-BD35SS
Ik heb dus maar weinig blu-rayreceivers gevonden. Een van Denon maar die is 2000 euro. Met mijn budget is dat gewoon niet haalbaar.
Kan iemand een idee spuien?