Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Na de TYTNII ben ik recent over gegaan op de HTC Touch Pro..
wel even wennen maar de meeste dingen heb ik nu wel ingesteld en in de vingers..

Waar ik wel mee aan het worstelen ben ( heb het met de TYTN uiteindelijk zo gelaten) is het ontvangen van email op de Touch Pro.

Tijdens het syncen met mijn PC wordt alle email die ik op de PC heb staan in de map Outlook opgeslagen op de Touch Pro.

op mijn PC zitten al mijn email adressen verwerkt in Outlook ( 6 stuks)
Op de Touch Pro moet ik mijn email adressen als nieuwe account invullen en deze komen onder de Outlook map te staan.
Als ik dus een nieuw email bericht krijg wordt deze op de Touch Pro dus in een losse map gezet, bij het emailadres.
Vervolgens beantwoord ik de mail..

Thuis gekomen hang ik mijn mob aan de cradle, en worden dus niet de berichten gesynct ( raar woord zo ) die ik heb verzonden die dag omdat die niet in de outlook map staan.

Hoop dat het nog te volgen is..

Is het mogelijk om de email op de Touch Pro binnen te laten komen in de Outlook map ipv in losse accounts?? zodat alles netjes bij elkaar blijft en ik ook alle items netjes kan syncen??

Hoop dat het duidelijk is en dat iemand een balletje op kan werpen _/-\o_

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:15
euhm misschien kun je het beter hier plaatsen ipv een nieuw topic... ;)

Verwijderd

Topicstarter
911GT2 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:13:
euhm misschien kun je het beter hier plaatsen ipv een nieuw topic... ;)
Dat zou natuurlijk kunnen.. maar ook wel weer lastig tussen 42 pagina's O-)

Maar een mod mag het best verplaatsen.

en als je antwoord weet.. graag... _/-\o_