Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tele2] Doorsturen van @zonnet.nl werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Topicstarter
beste mensen sins eind jaren negentig heb ik een @zonnet.nl adres. In de webmail instellingen van Tele2 staat sinds een jaar of 4 dat de mail die daar binnenkomt moet worden doorgezonden naar mijn gmail. De instelling staat nog altijd juist ingesteld maar sinds gisterenochtend werkt dit niet meer. Ik heb twee @zonnet.nl adressen waarbij dit niet meer werkt.

Ik heb het doorsturadres in mijntele2 opnieuw ingevoerd maar ook dat lijkt niet te werken.

Mijn vraag is of er meerdere mensen zijn met dit probleem. Probleem wat ik heb met de klantenservice van tele2 is dat ze mij niet als klant kunnen vinden omdat ik enkel in het bezit ben van een door hun overgeorven zonnet-adres (zonnet>telfort>tiscalli>tele2) van meer dan tien jaar geleden. Ik neem verder geen diensten van hun af. Dus je kan je voorstellen dat die belmiepen niet erg hulpvaardig zijn als je geen klantnummer kan overleggen.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Waarom pop je het niet met je gmail? Dat kan je gewoon in de webinterface instellen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
Marzman schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 07:57:
Waarom pop je het niet met je gmail? Dat kan je gewoon in de webinterface instellen.
ik wist niet dat dat kon? Kan ik in mijn gmail een pop account instellen zodat het in mijn gmail wordt opgehaald? Waar zit dat dan?

Ik kan natuurlijk wel met pop bij mijn zonnet maar ik zou het graag gepusht krijgen naar mijn gmail en dat werkt nu (tijdelijk :? ) niet meer.

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
gelukkig utieindelijk een klantnummer gevonden(met tig facturen van 0 euro :) ) daarmee kon ik wel worden geholpen bij de klantenservice.

Blijkt een bekende, niet op de website vermelde, storing te zijn waar ze mee bezig zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door aardbeix15 op 29-01-2009 11:47 ]