[V&A][Feat] Hoogste bod als huidige prijs

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is het niet handiger om bij aanbod-advertenties in veilingmodus het hoogste bod als prijsindicatie te gebruiken in de overzichtspagina? Regelmatig zie ik een aangeboden product voor een lage prijs om er na het klikken achter te komen dat het actuele bod inmiddels 50 euro hoger ligt.

Op eBay staat toch ook niet het startbod bij de prijs in de listing?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Goeie feature. Scheelt inderdaad een hoop werk. Afgezien van het feit dat het dan minder aantrekkelijk is om een prijs van 1 euro te noteren als start. Het blijft immers toch niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:47

rob_erwt

What does this button do?

Ik zie daar idd wel wat in. Sowieso speelt op de achtergrond sowieso de gedachte om veilingen wat beter aan te geven in de V&A overzichtlijsten, dus dan zou dat eventueel daar mee genomen kunnen worden.

Enige nadeel wat ik op dit moment zie, is dat er wat gecachede lijstjes zijn waar die rpijs in staat. En dat zou bij actieve veilingen betekenen dat die cache bijna geen zin meer heeft.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
@Jimp: thanks :)

@rob_erwt: eventueel kan natuurlijk ook bij een veilingad worden aangegeven dat het geen reguliere ad is. En wat caching betreft, tja, kan er anders niet clientside dmv een mouseover worden opgevraagd wat bijvoorbeeld de 3 hoogste biedingen zijn. Een beetje zoals dat nu is met de pricewatch zelf. Dan kan je pagina gecached blijven en heb je toch actuele prijsinfo zonder een extra pagina aan te hoeven klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Als je het met een mouseover wilt oplossen gaat een beetje het hele idee van het hoogste bedrag weergeven verloren ?

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

spone schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:52:
@rob_erwt: eventueel kan natuurlijk ook bij een veilingad worden aangegeven dat het geen reguliere ad is. En wat caching betreft, tja, kan er anders niet clientside dmv een mouseover worden opgevraagd wat bijvoorbeeld de 3 hoogste biedingen zijn. Een beetje zoals dat nu is met de pricewatch zelf. Dan kan je pagina gecached blijven en heb je toch actuele prijsinfo zonder een extra pagina aan te hoeven klikken.
Die prijs pop-upjes in de pricewatch worden ook keurig gecached hoor. ;) Ik heb het alleen niet over de pagina caching in je client, maar meer over de informatie caching die wij op de server doen.

Op zich hoeft het overigens geen probleem te zijn. Het is alleen iets waar even over nagedacht moet worden door ons. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
rob_erwt schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:21:
[...]
Die prijs pop-upjes in de pricewatch worden ook keurig gecached hoor. ;) Ik heb het alleen niet over de pagina caching in je client, maar meer over de informatie caching die wij op de server doen.
Ware het niet dat die informatie veel minder vaak verandert dan een actieve veiling ;)
Jimp schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:17:
Als je het met een mouseover wilt oplossen gaat een beetje het hele idee van het hoogste bedrag weergeven verloren ?
Daar ben ik het wel een beetje mee eens, maar het scheelt in die situatie wel een extra pagina laden en de techniek is toch al aanwezig, dus vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

Nu wordt het hoogste bod weergegeven (indien aanwezig) dus deze kan nu dicht. :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.