Opera5 voor linux

Pagina: 1
Acties:

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Ik weet niet of iemand het al wist maar opera5 (beta6) voor linux is uit.
Ik kwam er vandaag pas achter, maar het is al twee weken uit. Ik heb er nergens iets over gelezen.
Eindelijk een stabiele en snelle browser voor linux.
Mozilla wordt wel steeds beter, maar loopt nog te vaak vast. Konqueror (bij kde2.01) is traag en loopt ook wel vaak vast. Die bij de morgen uitkomende kde2.1 is al beter maar, geen van alle browsers haalt het bij opera.

Verwijderd

En hier vind je hem:
http://www.opera.com/download/linux.html

//ik heb hem ook al, maar krijg mijn kabel-internet nog niet geconfigureerd :-(

Verwijderd

Nah, Opera schijnt nogal wat vreemde crashes te hebben. Geen foutmeldingen niks (soms segmentation faultje)

Het is de vraag of Opera DE browser is voor Linux. Ondanks dat ik behoorlijk Linux-fanaat ben, moet ik toegeven dat Internet Explorer nog steeds de beste browser is. :'(

• thunderbird2k
  • Laatst online: 11-03 05:55
De browsers voor linux kunnen nog niet helemaal tippen aan internet explorer. De linux browsers worden steeds beter. Op het moment is naar mijn mening opera de snelste en stabielste. (loopt minder vaak vast dan mozilla of een andere browser)

Verwijderd

ja..dat denk ik ook opera is de beste tot nut toe :)
en hij is ook snel.>:)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op een gegeven moment gaat Opera bij mij 100% CPU gebruiken... da's minder
maar het is nog beta en ik vind em een stuk fijner werken dan Netscape (zowel 4.7 als 6)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• N8w8
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 25 februari 2001 20:09 schreef thunderbird2k het volgende:
De browsers voor linux kunnen nog niet helemaal tippen aan internet explorer.
Meningen verschillen.
MSIE heeft bijvoorbeeld helemaal geen cookie- en bannermanagement, waar ik veel belang aan hecht. Mozilla heeft dat wel.

Verwijderd

Ik heb hem al 2 weken (ongeveer*D). Hij draait echt goed :Y)! Veel sneller dan Mozilla.....

1 nadeel..... hij ondersteunt geen plug-ins, dus ook geen Flash player :(

• Victor78
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 20:53
Jotti, dat is een bekende fout. Ze hebben een paar dagen na de release van opera5b6 een nieuwe erop gezet. Die heeft dat probleem (als het goed is) niet. Ik heb dat probleem nu niet meer.

• PostbodeSiemen
  • Laatst online: 19-08-2024
Met welke browser kun je dan wel Flash gebruiken? Alleen netscape/mozilla of kan je konqueror ook zo gek krijgen?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ah ik zie het idd al... die nieuwe heeft een andere filesize en hij loopt tot nu toe lekker. Dank :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1