Toon posts:

Combi Abit KA7 en Asus V7700 zuigt?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op dit moment in het bezit een Abit KA7 mobo. Heb sindskort een Asus V7700 DELUXE videokaart gekocht. Tot nu toe alleen maar problemen. Rare balken door mijn beeld...beeld schokkerig....systeem loop contine vast. Heb zowel getest met Windows 98 als 98SE en 98ME. Verder natuurlijk Asus 6.31C drivers en VIA 4 in 1 4.25a en 4.28v drivers. Nu heb ik op internet gelezen dat een aantal mobo's zijn die op een 1 of andere manie niet compatible zijn die niet samen gaan met de GeForce2. En helaas zit mijn mobo daar ook tussen. Mijn vraag is of er nog meerdere mensen dit probleem hebben.
Kan ik beter een andere mobo kopen?

Ik baal als een stekker :(

Verwijderd

Ge zijt niet alleen ik heb ook een Asus V7700 Gforce2. Ik heb haper in spellekes om de 5min. Ik heb dus ook die vraag, hoe ik dat moet oplossen!
Zie mijn topic maar.

Verwijderd

Topicstarter
Hhhmmm...je zou toch zeggen dat meerdere mensen dit probleem zouden moeten hebben.

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Misschien inruilen voor A7V?
1006 bios erop, loopt als een tiet met v7700...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 februari 2001 20:25 schreef _Stryker_ het volgende:
Misschien inruilen voor A7V?
1006 bios erop, loopt als een tiet met v7700...
Is dat een slot of een socket board???

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
em, ka7 is toch ook socket net als a7v, of niet??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 februari 2001 20:44 schreef _Stryker_ het volgende:
em, ka7 is toch ook socket net als a7v, of niet??
Nope KA7 is een SLOT A mobo :(

Verwijderd

Bel eens naar Abit Techsupport (077-3204428) en geef daar je serienummer van je Mobo door. Het serienummer is d.m.v. een sticker op de zijkant van het onderste (ISA) Slot te vinden. (gebruik ter nood een spigelend oppervlak om het in je PCkast te kunnen lezen). serienummer(streepjescode eronder) is ook op de zijkan van je MOBODOOS te vinden)
Het Kan zijn dat je mobo voor de uitbundige PowerConsumption van de geforce 2 kaarten aangepast moet worden.

Je vriendelijke Abithelper B-)
Pagina: 1