Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ISA-server omzeilen

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
ik zit op internaat en er is hier overal draadloos internet, maar ze werken hier met een ISA-server en daarmee schakelen ze het internet uit op bepaalde tijdstippen... Het internet ligt nog aan, want je kan blijven downloaden nadat het uitligt, maar msn, outlook en websites werken niet meer... is er een manier om toch toegang te hebben tot het internet ook al ligt het uit?
mvg

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:20

BHQ

Het is niet de bedoeling dat we restricties gaan helpen omzeilen die -vast- met bedoelingen daar zijn ;)

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 17:40

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:30

_Apache_

For life.

Uw - netwerk - god heeft het zo gewild. ( en voor de rest, zie DinX zijn reactie )

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

Verwijderd

Topicstarter
Ok, tis gewoon ambetant als je aan het werken bent dat je internet opeens uitligt...

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:32:
Ok, tis gewoon ambetant als je aan het werken bent dat je internet opeens uitligt...
Dan zal je dat aan moeten kaarten bij diegene die deze beslissing heeft genomen :)

WIj - GoT / T.Net - kunnen je daar niet bij helpen, om over het omzeilen van de policy maar niet te spreken.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik denk dat de heren hierboven wel duidelijk zijn waarom ik dit topic ga sluiten. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.