ja, ik zit ook te w88 en kheb ook al een hele tijd nix meer gehoord, hoe zit dat ?
ik hoorde van B-Force dat ze reeds in productie zijn.. en dat ze zoals chaos ook al zei waarschijnlijk in de eerste 2 weken van maart bij je in de bus zullen liggen
Dat klopt idd.
Het is nu alles aan de drukker (en de snelheid van AntonT
)
Maarreh ik verw8 ze eik wel de 1e week van maart, anders maar es de drukker 8r zen vodden aanzitten...
Het is nu alles aan de drukker (en de snelheid van AntonT
Maarreh ik verw8 ze eik wel de 1e week van maart, anders maar es de drukker 8r zen vodden aanzitten...
als je kijkt naar diegene die boven mij post, en dan kijkt naar de tijd waarop ik postte weet je wel wie er hier gepost heeft.
Jij verveelt je volgens mij....Op zondag 25 februari 2001 23:49 schreef marble het volgende:
Niks.....
Ga carnaval vieren !
{Edit:} Tracert/marble (van wie ik dat telnr van die shoarma boer had gekregen: Die shoarma schotel was lekker !
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Verwijderd
Wie niet??Op maandag 26 februari 2001 09:42 schreef Phreak het volgende:
Ik zit er ook wel op te wachten ja..
ik ook dus
Verwijderd
i'm looking forward to badges....
yep daar wacht ik nou op... en jij ook op kabel , en ikke dat weer niet... maar wel weer op andere dingen ....
mmmm .. /me mist de kroeg op zulke momenten
yep daar wacht ik nou op... en jij ook op kabel , en ikke dat weer niet... maar wel weer op andere dingen ....
Verwijderd
/me mist de kroeg ook en vindt het achterlijk dat ie weg is omdat het niveau gehandhaaft moet worden.Op maandag 26 februari 2001 15:06 schreef L@P het volgende:
i'm looking forward to badges....
/me denkt dat de onzin nu gewoon in de andere fora gepost wordt.
Verwijderd
whe..
mag ik op jou (brede
) schouder even komen uithuilen ... mag jij dat ook bij mij ... kunnen we even een avondje snotteren 
we organiseren gewoon een snotter/uithuil-meeting
we organiseren gewoon een snotter/uithuil-meeting
Ik vind het een beetje onzinnig om zovaak over die casebadges te gaan zeuren (sorry mijn mening). Er werd (in 1 v/d vele) topics al gezegd dat het vertraagd was naar MAART, waarom dan nog weer een topic
Bovendien kan men er ook niks aan doen als de drukker nog niet zover is !
Zow zo denk ik er dus over. Niet kwaad bedoeld ofzo, maar ik vind het gewoon SUPERZZZZZ vaag als iedereen er constant over blijft zeuren.
Bovendien kan men er ook niks aan doen als de drukker nog niet zover is !
Zow zo denk ik er dus over. Niet kwaad bedoeld ofzo, maar ik vind het gewoon SUPERZZZZZ vaag als iedereen er constant over blijft zeuren.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Pagina: 1