Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ca 1 week wil mijn p3300 af en toe niet meer aan , pas als ik hem met de stylus reset start hij vanaf begin op en dan doet hij het weer. Dit euvel treed meestal op als ik hem enkele uren niet heb gebruikt. Kent iemand dit probleem en zoja is er een oplossing voor?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kapot?

Ik ken het type telefoon/PDA niet exact maar als 'ie constant vastloopt, lijkt het me dat er iets in het OS niet goed gaat. Kan je het OS niet opnieuw laten installeren en kijken of het euvel dan weer voorkomt?

Niet om WindowsMobile af te kraken maar dat kan je namelijk wel eens opnieuw moeten installeren; hoe staat vaak in de handleiding.

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 28-01-2009 20:28 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Nee werkt met een rom en lijkt mij een hardware probleem

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Goed, WindowsMobile staat inderdaad op een ROM en die kan je laten herinstalleren. Dat is ongeveer het eerste wat je namelijk ziet als je de telefoon voor de allereerste keer aanzette; dat ie zichzelf ging installeren en configureren.

WindowsMobile kan je door een bepaalde knoppen-combinatie terugbrengen naar de stand alsof ie "net" nieuw is; dan kan je kijken of het probleem nog steeds optreedt en dan kan je redelijkerwijs gaan denken aan een hardware-matig defect en niet software.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Ik neem aan dat je al een keer een hard reset hebt gedaan? Draai je al wel Windows Mobile 6 (gratis upgrade via HTC), of draai je nog WM5?

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de tip dat wordt dan ff zoeken in de handleiding
ga ik proberen

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit topic heeft een te groot kwak hier meer neer gehalte. Hierdoor gaat dit topic dicht. Ik zou je vriendelijk willen verzoeken om eerste onze policy door te nemen waarin staat wat wij verwachten als je een TS opent. Hierdoor kan iedereen je beter en vooral sneller helpen.

Welkom op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.