Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
je bedoeld: Wat doet gta fout 
GTA = Flop
GTA = Flop
dus niet!!!Op zondag 25 februari 2001 19:08 schreef Wesley het volgende:
GTA = Flop
nog steeds een van de betere MP spellen
GTA vind ik gewoon af en toe zwaar relaxed
, maar heeft niemand een oplossing?
is een bekend probleem bij dat spel ... dat spel heeft onder windows nog nooit echt probleemloos gewerkt in multiplayer
volgens mij kan er ook niets aan doen om het te verhelpen behalve onder dos gaan spelen als je het over GTA hebt en niet over GTA2
volgens mij kan er ook niets aan doen om het te verhelpen behalve onder dos gaan spelen als je het over GTA hebt en niet over GTA2
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Hier hetzelfde probleem, maar wij spelen het nu in dos, met 3dfx, alles gaat best, alleen connectie valt iets eerder weg dan dat je de windows versie speelt.
Thx! 
gaat hier over GTA idd, ik zal het morgen eens proberen want L@P is er nu niet dus...
gaat hier over GTA idd, ik zal het morgen eens proberen want L@P is er nu niet dus...
Wij hadden GTA probleemloos werken op 2 machines onder windows. Verbonden via IPX, misschien dat is proberen?
Over windows met IPX geeft precies hetzelfde probleem
.
Maar met GTA in dos, bedoelen jullie dan in dos gtawin opstarten of in dos, gtados
Maar met GTA in dos, bedoelen jullie dan in dos gtawin opstarten of in dos, gtados
in real dos mode .. en dan dus gtados
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
ok, thx he
ik speel ook nog vet vaak gta1 over t netwerk en ik heb er alleen problemen mee als je cheats probeert te gebruiken, als je dat neit doet blijven je games wel in sync en blijft je tegenstander dus je tegenstander, tip check af en toe ff de scores om de sync te controlleren
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
Ik vind juist dat de connection bij windows eerder brak is dan bij dos, bij windows heb je nog wel eens dat de tegenstander tegen de muur loopt te rossen terwijl ie in het echt ergens anders rijd
Pagina: 1