Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik zit met een minor problem.
vanmiddag heb ik een DVI - HDMI kabel gehaald, om via de computer filmpjes te kijken.
ik heb er ook meteen een audio kabel bij gehaald voor het geval dat de audio niet via DVI kan.
dus ik vrolijk alles aansluiten op de TV (Panasonic HD-ready van ongeveer 1,5 jaar oud).
het beeld werkte meteen al, tot mijn grote verbazing. (ik kan me nog iets herinneren van 5-6 jaar geleden dat je eerst 100000 instellingen moest aanpassen) dus dit viel allemaal mooi mee:)
toen kwam ik hierachter:
de audio die ik gebruik (gewoon 2 tulpjes) gaan via AV3, en het beeld gaat naar HDMI.
nou is mijn vraag: is het mogelijk om het geluid van AV3 tegelijk af te spelen met het beeld van HDMI, of is het mogelijk om de audio van de computer via de DVI poort te sturen?
ik heb namelijk geen flauw idee of dat kan en zo ja, hoe het moet.
ik gebruik voor film kijken trouwens media player classic en power dVd 8.
groetjes

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:01
Dat moet je waarschijnlijk wel instellen in je tv, dat het geluid van AV3 bij het HDMI beeld hoort. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
ja maar hoe? :P

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:01
Zo lang je niets over het typenummer van de tv zegt, weet ik net zo veel als jij. ;) Probeer ook zelf de handleiding er eens bij te pakken en kijk of daar wat in staat. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-01-2009 20:16 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett