Ik heb er al meer topics over gelezen, maar ik ben op zoek naar een digitale camera van maximaal 300 euro. Het hoeft geen HD of iets te zijn, ik moet alleen 3 maandjes australie ermee kunnen vastleggen. In eerste instantie wou ik voor SD-geheugen gaan, als dat vol is doe ik er een nieuw kaartje in. Ik heb de Canon FS100 op het oog gehad, maar nou las ik in een review dat wanneer je het SD-kaartje in een PC doet, dat je aparte software nodig hebt om de videobestanden te kopieren. Weet iemand hier iets meer van?
Mede om die reden begon ik te twijfelen aan een apparaat met harde schijf. Wat ik al zei, het moet wel tegen 3 maanden rondreizen in australie kunnen en volgens mij is een harde schijf een stuk kwetsbaarder. Ik heb er wel 1 op het oog, de Panasonic SDR-H60.
Heeft iemand een tip wat voor mij de beste optie zou zijn?
Ik wil dus een camera kopen, die gewoon goede video's maakt en die tegen een stootje kan. Het moet ook niet zo zijn dat als ik straks achter een pc zit daar, dat ik niks met mn bestanden kan.
Alvast bedankt!
Mede om die reden begon ik te twijfelen aan een apparaat met harde schijf. Wat ik al zei, het moet wel tegen 3 maanden rondreizen in australie kunnen en volgens mij is een harde schijf een stuk kwetsbaarder. Ik heb er wel 1 op het oog, de Panasonic SDR-H60.
Heeft iemand een tip wat voor mij de beste optie zou zijn?
Ik wil dus een camera kopen, die gewoon goede video's maakt en die tegen een stootje kan. Het moet ook niet zo zijn dat als ik straks achter een pc zit daar, dat ik niks met mn bestanden kan.
Alvast bedankt!