Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 heel erg vreemde reacties op de FP

Pagina: 1
Acties:
  • 1.600 views

• DutchStoner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-01-2022
De laatste 2 reacties van dezelfde gebruiker zijn ongewoon.. Ik zie hier een reeks vreemde tekens (zowel in ff en chrome). Ben ik de enige die dat ziet? En wat kan dit zijn?

update; vreemd ik kan ze ook al niet goed linken... Het gaat om de laatste 2 reacties van deze gebruiker: [Verwijderde gebruiker]

[ Voor 98% gewijzigd door DutchStoner op 28-01-2009 19:28 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

In IE6 is hij zo mogelijk nog erger dan in FF3.0.5

Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/FP_rare_reactie-k.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Wiethoofd op 28-01-2009 19:32 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Geen wonder dat die omlaag is gemod :+

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:41
Het groeit zelfs buiten zijn reactie? :X

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z9eqicSJ8BckGJMrCydnkauR/full.png

FF3.0.5 @ Vista x64

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voor degene die zich afvragen wat dat voor gekke linkjes zijn, de & is weggevallen, dus je moet even ze na het klikken even in je adresbalk aanpassen, zodat er Posting&ParentID komt te staan.

Zie ook: [bug] &-teken wordt uit linkjes gesloopt.

Edit: ben te langzaam :+

Bij mij blijft ie trouwens wel gewoon netjes binnen z'n eigen reactie vakje.

[ Voor 14% gewijzigd door Orion84 op 28-01-2009 19:33 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• DutchStoner
In het volledige overzicht van de reacties 'verneukt' het ook een deel van de reacties die er boven en onder staan. Lijkt eigenlijk een beetje op een poging tot sql-injection, alleen niet eentje die ik begrijp.

• Martin
  • Laatst online: 11-09 19:43
Als ik Xander's screenshot zo zie denk ik dat we te maken hebben met een 4chan /b/-tard, daar "schijnt" dit ontdekt te zijn ;)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

On it.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

==> LD

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:33
Er zit wat Python code tussen de vreemde tekens, de rest zijn Unicode codepoints. Geen flauw idee wat hier de bedoeling van is, trouwens.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Beide reacties zijn naar -2 gezet. Ik zal de poster ervan vriendelijk doch dringend vragen ermee te kappen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

Ja, unicode posten kan. Je kan een post ook volplempen met smilies of schunnige teksten. Oftewel mijn vraag is: wat is hier precies het verzoek aan de devvers?

Intentionally left blank

Verwijderd

Xander schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:31:
Het groeit zelfs buiten zijn reactie? :X

[afbeelding]

FF3.0.5 @ Vista x64
Lijkt wel the matrix ^^

• Dirk

Dirk

crisp schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:14:
Ja, unicode posten kan. Je kan een post ook volplempen met smilies of schunnige teksten. Oftewel mijn vraag is: wat is hier precies het verzoek aan de devvers?
Voor mij als leek ziet het eruit alsof de boel gesloopt is, maar het is normaal dat dit mogelijk is met unicode?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:01
Een verhindering van dit soort dingen of een blokje code om dit op te vangen, ik weet het niet, wie weet heeft de poster het zonder die bedoeling gedaan en is er ergens iets wat fout geïnterpreteerd wordt door Tweakers.net waardoor je zo een fucked up post krijgt?

• DutchStoner
Ik heb dit topic origineel gepost in de 'Lieve Adjes' categorie. Ik denk dat iemand 'm heeft doorgesluisd.

Maar dit kan er toch uit gefilterd worden? Misschien met de PHP filter functies? Waarschijnlijk iets teveel werk voor zo'n sporadische actie van een op hol geslagen gebruiker.
HyperBart schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:35:
[...]

Een verhindering van dit soort dingen of een blokje code om dit op te vangen, ik weet het niet, wie weet heeft de poster het zonder die bedoeling gedaan en is er ergens iets wat fout geïnterpreteerd wordt door Tweakers.net waardoor je zo een fucked up post krijgt?
Dat dacht ik ook al. Het kan ook een of andere spyware tool zijn die zich nestelt in de browser en daarbij met de internet formuleren loopt te 'spelen'.

Toen ik pas begon met php'en ben ik ook heel wat vreemde database entries tegengekomen. Ik was me toen nog niet van bewust dat ik user-input altijd moet filteren. Maar zoiets vreemds als dit heb ik nog nooit gezien.

[ Voor 38% gewijzigd door DutchStoner op 28-01-2009 21:49 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het lijkt me dat characters die buiten hun 'eigen' regel komen, zoals de 'tekst' van deze gebruiker eigenlijk wel weggefiltert kunnen worden, ik zie tenminste geen enkel voordeel, alleen maar een nadeel als verwarring, als dit soort dingen vaker gepost worden? Then again, het is de eerste of 2e keer dat ik zoiets zie op onze site, dus de vraag is ook wel of we er iets aan willen doen :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als iemand weet welke tekens in de Unicode range (momenteel ruim 100.000 karakters) mogelijk onwenselijk zijn please let me know ;)

Intentionally left blank

• DutchStoner
crisp schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:01:
Als iemand weet welke tekens in de Unicode range (momenteel ruim 100.000 karakters) mogelijk onwenselijk zijn please let me know ;)
Ik snap je punt... Maar hier zullen toch wel meerdere grotere forums of voor mijn part 'social-networks' mee te maken hebben? maw. Probeer zelf eens zo'n soort reactie op bijvoorbeeld youtube te plaatsen (ik weet zelf niet hoe ik zoiets voor elkaar krijg). Waarschijnlijk is daar wél een filter ingebouwd. Wellicht zijn er dus al 'libraries' opgesteld met de meest gangbare karakters (open-source?)

Het blijft natuurlijk de vraag of het de moeite waard is om uit te zoeken, dat is niet mijn zorg :O Ik wilde de ongewone reactie die ik tegenkwam alleen even aangeven ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DutchStoner op 28-01-2009 22:07 ]

Verwijderd

Tsja nørmääl møët unïcøde töch gȩȩn prøbléém zïjn :p

• DutchStoner
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:21:
Tsja nørmääl møët unïcøde töch gȩȩn prøbléém zïjn :p
Inderdaad, dit is dus volgens mij ook iets anders dan unicode.. Wie-o-wie kan de reactie van Noiz-me ongeveer repliceren? Om het probleem maar eens goed te analyseren.

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
La͚͖͖͕͔͓ͣͤͥͦͧͨͩͫͪͬͭͫͪͬͮͯͭͭ͛͗͗͒͑͐̀́͂̓̈́͘͘͢͟͜͠͠͡͡͡͠͠͞͝ͅig ja

̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐ wat ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋
h ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚a ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ld i ̕̚̕̚t ̔̕̚̕̚҉good ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡winhcomp ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ uters҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔
Misschien ee̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔b͚ͣͤͥͦͧͨͩͫͪͬͭͫͪͬͮͯͭͭ͛͗͗͢͟͜͠͠͡͡͡͠͠͞͝

Dit is wat ik uit het Fok Forum heb gehaald, daar wordt het zelfde grapje uit gehaald:
http://forum.fok.nl/topic/1248226
Wellicht dat jullie hier wat aan hebben?

(check bron voor de codes).

[ Voor 49% gewijzigd door EDIT op 28-01-2009 22:42 ]

• Xander
DutchStoner schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:33:
[...]
Wie-o-wie kan de reactie van Noiz-me ongeveer repliceren? Om het probleem maar eens goed te analyseren.
Da's een kwestie van de post kopiëren natuurlijk. Het geheel is alleen te groot voor een reply op GoT (waarom kunnen FP posts eigenlijk groter zijn? in de praktijk is het andersom...)

In een DM werkt het wel:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AbNOCnibjd5QkLEhrOfcHoR7/full.png

krvabo attendeerde me er net op dat google het ook gewoon stug weergeeft: klik hier maar eens...

• DutchStoner
'Edit' heeft zijn reply gewijzigd, deze reactie is onodig geworden.

[ Voor 70% gewijzigd door DutchStoner op 28-01-2009 23:40 ]

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 19:54

krvabo

MATERIALISE!

Ook google filtert dit niet, zie ook een ander teken wat het 'xx resultaten voor .. (xx seconden)'-stukje zich erg raar laat gedragen:

http://www.google.com/sea...2%89language+&btnG=Search

Weinig tot niets aan te doen.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
Welliswaar iets anders, maar er wordt gebruik gemaakt van dezelfde 'techniek'. Wellicht dat iemand er iets aan heeft qua tekens die niet gebruikt zouden mogen worden oid.

Edit: die link van krvabo laat ook direct zien wat er gebeurt.
De titel en nog wat dingen worden exact andersom gedraait:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kgqSCVXQdhhmdtmwsYPqp0BR/thumb.png

[ Voor 44% gewijzigd door EDIT op 28-01-2009 22:48 ]

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Het is de eerste keer dat ik dit soort vreemde verschijnselen zie. Er gebeurt ook wel grappigs op de zoekpagina van Google waar krvabo naar linkt: als je de zoekterm probeert weg te halen met backspace gaat het niet daadwerkelijk weg, maar veranderd de leesrichting. :P

Windows XP Home SP3, Firefox 3.0.1

[ Voor 8% gewijzigd door Joen op 28-01-2009 22:58 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:12

Onbekend

...

crisp schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:01:
Dit teken is onwenselijk: 0x1D400. Maar er zullen er vast nog meer zijn. :+

Interessant dat veel sites hier problemen mee hebben.
Google komt met de melding ...is een te lang woord. Probeer een korter woord., terwijl het woord echt op m'n scherm past. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Xander
Onbekend schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 23:03:
[...]

Dit teken is onwenselijk: 0x1D400.
De A? :?

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:33

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 12:01

painkill

Pain(k)(ill)

La͚͖͖͕͔͓ͣͤͥͦͧͨͩͫͪͬͭͫͪͬͮͯͭͭ͛͗͗͒͑͐̀́͂̓̈́͘͘͢͟͜͠͠͡͡͡͠͠͞͝ͅig ja<br /><br />̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐ wat ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋<br />h ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚a ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ld i ̕̚̕̚t ̔̕̚̕̚҉good ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡winhcomp ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ uters҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔<br />Misschien ee̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔b͚͖͖͕͔͓ͣͤͥͦͧͨͩͫͪͬͭͫͪͬͮͯͭͭ͛͗͗͒͑͐̀́͂̓̈́͘͘͢͟͜͠͠͡͡͡͠͠͞͝ͅ

Gewoon ͖ (een unicode) en andere nummers zoals &#736 (geen bestaande unicode, daarom ook geen raar teken) duizenden keren herhaalt. De code zie ik wel goed als ik de post edit.
Lijkt mij makkelijk iets tegen te doen, door gewoon maximaal 100 unicodes toe te staan.

[ Voor 102% gewijzigd door painkill op 28-01-2009 23:43 ]

Mijn SNES verzameling!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het is meer de rendering van bepaalde tekens zoals tekens uit de 'Diacritics' ranges.

Intentionally left blank

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 12:01

painkill

Pain(k)(ill)

crisp schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 23:31:
Het is meer de rendering van bepaalde tekens zoals tekens uit de 'Diacritics' ranges.
Dus je hebt nu maar al die nummers geblokeerd? :p

Mijn SNES verzameling!

• DutchStoner
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

lol. Nu is het overal... Er is dus niets aan te doen, maar het blijft een merkwaardig verschijnsel. Het was nieuw voor mij.

[ Voor 31% gewijzigd door DutchStoner op 28-01-2009 23:44 ]

• Dirk

Dirk

DutchStoner schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 23:43:
lol. Nu is het overal... Er is dus niets aan te doen, maar het blijft een merkwaardig verschijnsel. Het was nieuw voor mij.
Dat het algemeen bekend wordt is juist een reden om uit te zoeken of door middel van het blokkeren van bepaalde character ranges dit soort geklier in de toekomst voorkomen kan worden...

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mwa, klieren kan je ook zonder unicode, en daar hebben we ook al een hele goede oplossing voor... :P

Intentionally left blank

• Dirk

Dirk

Klopt en als het niet simpel aan te pakken is, de edit/deleteknop is voor voldoende personen beschikbaar, zo vaak komt het iig nu nog niet voor, dat valt prima te beheersen. Zolang het niet meer schade doet dan wat troep op het scherm is er niets aan de hand. 'We' weten iig nu wat het is en dat wegediten/verbergen voldoende is, want het werd in eerste instantie gewoon niet herkend. Dus vooral niet te veel tijd aan verspillen, iedereen met voldoende kan het makkelijk aanpakken.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

wont/cantfix

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.