Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07
Omdat ik sinds kort een programma heb die het vertikt op Vista X64 goed te werken, was ik van plan om een dual boot te maken met XP.

Ik wou deze guide aan houden : http://www.syschat.com/du...already-1946.html?garpg=1

Hier leggen ze stap voor stap uit hoe dit te doen is. Ok ik snap het allemaal en ik ga aan de gang.

Ik maak een partitie op een harde schijf en noem die XP (P:)

Ik restart en zet in de bios de CD-rom als 1ste bij boot priority. XP cd erin, en de XP setup begint. Ik selecteer P: als hardschijf om XP op te installeren en hij begint de files van de CD te kopieeren. Dan moet de install rebooten.

En daar komt het probleem.

Ik krijg te zien. "If you want to boot from disc press enter" maar omdat ik niet wil dat hij weer opnieuw begint laat ik hem verder gaan. Maar er gebeurd niks. "Can not find operating system" is de melding en daar blijft het bij, ik kan dus niet verder met de XP installatie!

Heb me op google suf lopen zoeken naar soort gelijk problemen, maar niks helpt.

Ik wil een dual boot naar XP kunnen maken :(

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07
Jammer!

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)