Toon posts:

Home cinema set 5.1

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een home cinema set 5.1, die ik wil gebruiken om aan te sluiten op mijn playstation 3 en op mijn computer zodat ik via mijn computer muziek kan beluisteren via de boxen van mijn hifi.

heeft iemand suggesties, ik wilde het bedrag onder de 500 euro houden.

ps, sluit ik mijn ps3 (via scart) op mijn (oude) tv aan en een met hdmi kabel naar de ontvanger of sluit ik de ps3 op de ontvanger aan en de ontvanger weer (via scart) op mijn tv.

cheers

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, hoe groot/klein moet het zijn en wil je losse componenten of alles in 1?

Uit mijn hoofd kan je voor dat bedrag al makkelijk een stuk of 30 setjes vinden op kieskeurig.nl en dan heb ik het nog niet eens over de talloze winkelketens die ook in consumenten-A/V doen.

Dus, waar twijfel je precies over dat je een hele open vraag stelt hier; het zou misschien, voor jezelf, makkelijker zijn om je eens te orienteren op bepaalde merken/typen en daarna vergelijken en hier mogelijk de laatste twijfels over setje X of Y laten wegnemen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
daar heeft u helemaal gelijk, ik ben niet echt bekent met audio-apparatuur en weet dus ook niet echt wat goede boxen zijn en wat niet,
mij trok de Sony HT-DDWG800 wel aan, kan u hier meer over zeggen?

want niet elke boxen zijn even goed, en wellicht is de prijs/kwaliteit gehalte niet echt goed, uit een lijst van specificaties wordt ik namelijk niet heel erg veel wijzer...

groeten

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 19:20 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-02 15:17

voodooless

Sound is no voodoo!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.