Low profile videokaart voor asus p3-p5g31

Pagina: 1
Acties:

• wpjsmits
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-05 09:27
Hallo,

Ik zoek een videokaart voor mijn asus p3-p5g31.
Deze pc heeft een voeding van 220 watt en heeft een Low Profile videokaart nodig.
Tevens moet op de kaart ook Battlefield 2142 goed kunnen draaien.

Ik heb op internet gezocht naar videokaarten maar ik kan er geen vinden die op 220 watt werkt. :(
Ze hebben allemaal meer wattage nodig.

Ook heb ik gezocht naar een andere voeding voor deze pc maar die zijn op internet ook niet te vinden.
Dus als iemand misschien weet of er een zwaardere voeding te verkrijgen is, kan dat ook nog een optie zijn.

Weten jullie misschien een goede videokaart die ik kan aanschaffen?

MVG,

Wesley

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoi,

aangezien niet iedereen jouw computer kent, is het misschien zinvol om even te bekijken/beschrijven/meten hoe groot je PSU is. Het lijkt er namelijk op dat je die minstens moet gaan upgraden alvorens ene nieuwe videokaart te kopen. Als ik namelijk kijk naar slimline-PSU's, heb je heleboel verschillende typen tot wel 700W (misschien zelfs meer) maar of die in jouw PC passen/horen, is even onbekend.

Pas daarna kan je gaan denken om een andere videokaart aan te schaffen. Moet je wel oppassen want je zegt "Battlefield 2142" maar je beschrijft niet welke resolutie en welke details je aan hebt staan. De ene persoon is tevreden met lage resolutie en heeft dus een minder dikke videokaart nodig. Bedenk dus even wat je hierover zelf denkt/vindt en misschien dat je dan al zelf een soort videokaart in beeld krijgt.

Er zijn trouwens in de Pricewatch meerdere Low-Profile VGA-kaarten te koop maar 1-2-3 zie ik niet of ze een extra powerstekker nodig hebben. Indien nee, dan moet je maximaal 75W rekenen voor die kaarten en ik weet niet wat je PC nu verbruikt (voor hetzelfde geld verbruik je nu maar 100W en heb je ongeveer 100W speelruimte).

Dus, samengevat, als je iets meer info wil/kan geven over wat je hebt staan, wat je misschien wil hebben/aanschaffen en waarvoor je het iets specifieker wil gaan gebruiken, dan kunnen we je ook een degelijker advies geven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• wpjsmits
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-05 09:27
Owk, de dingen even op een rijtje :)

voeding: 220 watt - afmetingen (L*B*H) 215*87*65 mm

processor: intel core 2 duo E8400
geheugen: Kingston 2* 2GB DDR2 800

HDD: Western Digital 640GB - 32MB cache SATA

Er zit ook een DVD brander in van LG.

Ik zou niet weten hoe ik hiervan het stroomverbruik zou moeten achterhalen?

De resolutie voor BF2142 maakt niet zoveel uit, het liefst gewoon zo hoog mogelijk.

Is dit voldoende informatie?

• M.E.Amrani
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 18:36

M.E.Amrani

...heeft honger

De beste optie is denk ik dan de xfx 9500gt low profile. Dit zijn de afmetingen daarvan: 6.9 cm x 16.8 cm x 1.9 cm
Ik ga het zelf kopen voor mijn HP slimline pc met 180watt. Volgens onderstaande link moet dat ruim voldoende zijn.
http://www.hardforum.com/...ad.php?t=1224011&page=108

Er bestaat ook een 9600gt lowprofile, maar ik denk dat je daarvoor een betere voeding nodig hebt

instagram - linkedin