Meer systeeminfo vergaren

Pagina: 1
Acties:

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07 10:08
Ik heb al een redelijk oud systeempje staan van een PC-Prive project en ik wil gaan upgraden. In de boekjes kan ik echter geen serieuze informatie over het systeem vinden.
Nu wil ik graag weten of er progjes zijn of instellingen waar je bijvoorbeeld je geheugensoort, processor en videokaart kan bekijken...?? Iemand misschien hulp voor mij?

Verwijderd

Software: kijk eens op keyaccess.tucows.com.

Hardware: schroevendraaier ;)

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07 10:08
Tja maar ik ben(nog) niet zo technisch om te zien wat voor geheugentype ik heb als ik hem bekijk.....en ook niet welke on-board video!
Geen softwarematige oplossingen of een uitleg bij het schroevendraaier-principe?

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wat zegt ie bij je system properties en wat zegt ie bij het eerste bios scherm? dus proc snelheid en type en hoeveelheid memory, daar kun je iets verder mee

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:11
Download Sisoft Sandra eens, kom je een heleboel te weten van je systeem, o.a. ook merk geheugen enzo(niet altijd).

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 20:29 schreef brainovic het volgende:
Tja maar ik ben(nog) niet zo technisch om te zien wat voor geheugentype ik heb als ik hem bekijk.....en ook niet welke on-board video!
Geen softwarematige oplossingen of een uitleg bij het schroevendraaier-principe?
Uitleg van het schroevendraaier-principe: je schroft je kast open je kijkt wat erin ligt. Is bij veel dingen goed te zien, kun je geen merk vinden is het rommel.
Pagina: 1