Toon posts:

Actionscript vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is dat ik dit zo hier neerzet maar het wil mij echt niet lukken.
Ik moet een klein stukje code hebben voor actionscript;

er zijn 3 velden.
als je in het eerste veld bijvoorbeeld invoert: "hallo test alles goed test"
en in het tweede veld "test"
Dat moet hij in het derde veld aangeven hoevaak veld 2 in veld 1 voorkomt. "test" komt 2 keer voor dus "2"

iemand die mij op weg kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 15:48
Maar natuurlijk wil ik je even op weg helpen. Als eerste tip zou ik je willen geven om de LiveDocs van Adobe te bookmarken. Daar kun je namelijk een schat aan informatie vinden over ActionScript.

Daarnaast kun je daar ook de beschikbare methoden van een String object vinden. Met de match() (of eventueel search()) methode moet je een heel eind kunnen komen. Deze geeft namelijk de posities van de gezochte string terug.

Denk dat je daarmee toch een eind moet kunnen komen! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mac_Cain13 op 28-01-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^^ Met hem
We verwachten in de devschuur wel dat je een beetje eigen initiatief toont (lees vooral even onze Quickstart) en dat is nu ver te zoeken in je topicstart. Je geeft zelfs al aan je daar bewust van te zijn. Waarom doe je het dan toch?

Verder: Waar hoort mijn topic?
PRG >> WEB

[ Voor 63% gewijzigd door RobIII op 28-01-2009 16:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij