Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een goedkope telefoon waarmee je telefoongesprekken op kan nemen.
Ik weet dat het er wel is voor Symbian S60 en voor Windows Mobile telefoons, maar verder heb ik geen ervaring met telefoons, waarmee dit kan.

Misschien hebben jullie een idee van welke telefoon deze functie heeft? Het liefst zo goedkoop mogelijk.
Ik heb zelf ook al gezocht maar je kan meestal niet filteren op dit soort functies.

alvast bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 16:15 ]

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:01:
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een goedkope telefoon waarmee je telefoongesprekken op kan nemen.
Ik weet dat het er wel is voor Symbian S60 en voor Windows Mobile telefoons, maar verder heb ik geen ervaring met telefoons, waarmee dit kan.

Misschien hebben jullie een idee van welke telefoon deze functie heeft? Het liefst zo goedkoop mogelijk.
Ik heb zelf ook al gezocht maar je kan meestal niet filteren op dit soort functies.

alvast bedankt.
Mijn allereerste SE kon dit al ( T610)
Van me telefoons daarvoor weet ik het niet meer ,maar ik gok dat je met elke willekeurige wat oudere telefoon dit al kan.

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet zo dat je bij die telefoon elke 20 seconden een piepje krijgt?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

O neehoor! Veel SE's hebben gewoon 'n ingebouwde memo-recorder..
Kijk bij wat winkels voor goedkope modelletjes en kijk op mobile-review.com / nieuwemobiel.nl voor de specs!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Maar Memo-Recorder houdt dus in dat je tijdens een telefoongesprek op kan nemen, zowel wat de persoon aan de ene kant zegt als wat jij zegt? Zonder een piepje dat elke 20 seconden komt (want dat lees ik ook nog wel eens)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:56
Bij mijn Sony Ericsson (W850i) hoor je wel iedere 20s een piepje. Misschien is het op een of andere manier uit te schakelen, dat weet ik niet...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders nog ervaringen ermee? Met telefoons zonder piepje?
Pagina: 1