It's what it is...
Had je bij je andere servers ook een Dell pod gebruikt dan?
Voor zover ik weet is zo'n pod/dongle eigenlijk het systeem een proprietary oplossing van de vendor.
Persoonlijk verbaast het me niks dat het niet werkt.
Voor zover ik weet is zo'n pod/dongle eigenlijk het systeem een proprietary oplossing van de vendor.
Persoonlijk verbaast het me niks dat het niet werkt.
Wij gebruiken hier ook Dell pods... en we hebben alleen HP servers staan. Alleen alle pods zijn wel aangesloten op een Dell console switch.
Ik heb wel een keer een defecte pod gehad. Al eens geprobeerd met een andere pod van een andere server?
Ik heb wel een keer een defecte pod gehad. Al eens geprobeerd met een andere pod van een andere server?
Tja, je begrijpt toch zeker wel dat we hier in PNS wat meer inzet verwachten van de gebruikers.Acropia schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:52:
Ik probeer een Dell server met een Dell interface pod (VGA, USB) => IP aan te sluiten op een HP Console Switch. Iets dat ik met al mijn andere HP servers al jaren doe werkt nu met de Dell server niet.
Iemand enig idee?
Een topicstart van 2 zinnen waarin je eigenlijk heel weinig informatie in propt, valt nu niet direct in de noemer Professioneel.
Voor zover ik weet zijn de console switches van HP (die met UTP werken) geen IP switches, maar daar kan ik me in vergissen.
Misschien kan je met een wat uitgebreidere topicstart opnieuw starten in Overige Hardware
[ Voor 6% gewijzigd door Equator op 29-01-2009 07:46 ]
Dit topic is gesloten.
![]()