Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Kan iprint niet verwijderen na foutmelding.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik heb een probleem met het spooler-subsysteem wat ineens raar doet na de installatie van iprint. Tijdens het opstarten krijg ik al een foutmelding.

"toepassing voor spooler-subsysteem werkt niet meer en is afgesloten"

En als ik een poging doe om het te verwijderen krijg ik de melding: Novell Iprint Install werkt niet meer.

Het gaat om versie 05.02.20

Ik gebruik windows vista 32bit

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan deze proberen: U kunt geen printer toevoegen en er verschijnen foutberichten over de service Printer Spooler

Anders even je foutmelding door Google halen. Lees een hoop verschillende mogelijke oplossingen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:48:
Je kan deze proberen: U kunt geen printer toevoegen en er verschijnen foutberichten over de service Printer Spooler

Anders even je foutmelding door Google halen. Lees een hoop verschillende mogelijke oplossingen.
Dezelfde oplossingen gelden voor windows xp

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:49:
[...]

Dezelfde oplossingen gelden voor windows xp
Heb je het uberhaupt bekeken (de directories en registry keys). Die zijn nl. gewoon hetzelfde ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:51:
[...]

Heb je het uberhaupt bekeken (de directories en registry keys). Die zijn nl. gewoon hetzelfde ;)
Ja dat klopt, maar het gaat erom dat Iprint dit probleem veroorzaakt, en ik deze niet kan verwijderen.