Beste mensen,
Ik ben met een script bezig die kijkt naar de ouderdom van bestanden en extensie en deze weer verplaatst naar een ander map. Vervolgens worden de bestandsnamen die in de onderliggende map staan weergegeven. De probleem met het script is, deze werkt niet op het gebied van datum controle en bevat geen extensie controle nog. Hij kopieert nu alle bestanden. Graag reacties van jullie, hoe ik dit script wel goed kan laten werken.
Code die ik tot nu toe heb.
Ik ben met een script bezig die kijkt naar de ouderdom van bestanden en extensie en deze weer verplaatst naar een ander map. Vervolgens worden de bestandsnamen die in de onderliggende map staan weergegeven. De probleem met het script is, deze werkt niet op het gebied van datum controle en bevat geen extensie controle nog. Hij kopieert nu alle bestanden. Graag reacties van jullie, hoe ik dit script wel goed kan laten werken.
Code die ik tot nu toe heb.
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| Dim Directory Dim Modified Dim Files Set Fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set Directory = Fso.GetFolder("E:\test") Set Files = Directory.Files For Each Modified In Files If DateDiff("D", Modified.DateLastModified, Now) > 20 Then Fso.MoveFile "E:\test\*.txt" , "\\E:\test\dump" Next strComputer = "." Set objWMIService = GetObject("winmgmts:" _ & "{impersonationLevel=impersonate}!\\" & strComputer) Set colFileList = objWMIService.ExecQuery _ ("ASSOCIATORS OF {Win32_Directory.Name='E:\test\dump'} Where " _ & "ResultClass = CIM_DataFile") For Each objFile In colFileList Wscript.Echo objFile.Name Next |