hoi,
ik ben op zoek naar een universele manier om te weten of een advertisement op een SMS client machine is klaar is met runnen. Wat ik namelijk doe is door met VBS de program uitvoeren. Als de program klaar is wil ik automatisch een andere advertisment runnen.
Wat ik nu heb is het volgende:
<<knip, declaraties en ander meuk even weggelaten>>
<<knip>>
De sleep heb ik gebruikt om te wachten met het executen van de volgende program. Omdat sommige pc's erg traag zijn en andere weer heel snel waar we dit naar toe uit willen rollen zoek ik naar een meer dynamische methode om een serie van advertisments achter elkaar uit te voeren.
De "Run this program first" werkt in ons geval niet omdat de losse advertisments ook los van elkaar uitgerold moeten kunnen worden.
Ik heb op google gezocht maar kan niets vinden helaas.
Weet iemand wat ik zou kunnen gebruiken?
ik ben op zoek naar een universele manier om te weten of een advertisement op een SMS client machine is klaar is met runnen. Wat ik namelijk doe is door met VBS de program uitvoeren. Als de program klaar is wil ik automatisch een andere advertisment runnen.
Wat ik nu heb is het volgende:
<<knip, declaraties en ander meuk even weggelaten>>
VBScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
| Set objSWbemlocator = CreateObject("WbemScripting.SWbemLocator.1") Set objSWbemServices = objSWbemlocator.ConnectServer(".",szNameSpacePath) If Err.Number <> 0 Then ' Trying to create UIResource - assuming Advanced Client Set oUIResource = CreateObject ("UIResource.UIResourceMgr") If oUIResource Is Nothing Then Wscript.Quit(2) End If ' Run the program oUIResource.ExecuteProgram sProgramID, sPackageID, TRUE End If WScript.sleep 25000 Set objSWbemlocator1 = CreateObject("WbemScripting.SWbemLocator1.1") Set objSWbemServices1 = objSWbemlocator1.ConnectServer(".",szNameSpacePath1) If Err.Number <> 0 Then ' Trying to create UIResource - assuming Advanced Client Set oUIResource = CreateObject ("UIResource.UIResourceMgr") If oUIResource Is Nothing Then Wscript.Quit(2) End If ' Run the program oUIResource.ExecuteProgram sProgramID1, sPackageID1, TRUE End If |
<<knip>>
De sleep heb ik gebruikt om te wachten met het executen van de volgende program. Omdat sommige pc's erg traag zijn en andere weer heel snel waar we dit naar toe uit willen rollen zoek ik naar een meer dynamische methode om een serie van advertisments achter elkaar uit te voeren.
De "Run this program first" werkt in ons geval niet omdat de losse advertisments ook los van elkaar uitgerold moeten kunnen worden.
Ik heb op google gezocht maar kan niets vinden helaas.
Weet iemand wat ik zou kunnen gebruiken?
[ Voor 2% gewijzigd door Spider.007 op 28-01-2009 16:12 ]