Toon posts:

html nieuwsbrief: interne links in mailbox openen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig met een html nieuwsbrief welke verstuurd zal worden naar verschillende emailadressen. Hierover de volgende vraag: Linkjes in nieuwsbrieven verwijzen meestal naar websites. Is het echter mogelijk een link naar een ander html bestand te laten verwijzen welke vervolgens in de mailbox zelf wordt geopend?

Voorbeeld: De nieuwbrief bevat een lang artikel, zo lang dat deze het beste een eigen html pagina kan krijgen. Ik wil een intro plaatsen en middels een link de andere html pagina met het artikele openen. In de mailbox zelf. Heeft de gebruiker het artikel gelezen dan klikt dezse op 'terug naar hofdpagina nieuwsbrief' en gaat dus terug naar de algemene layout. Dit binnen de mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:32
Volgens mij is het wel mogelijk om te linken naar bijlages (je tweede html pagina wordt dan een bijlage), ik weet alleen niet of dat overal werkt, en of het wel een goed idee is.
Zou je niet beter andere artikelen online kunnen zetten en daar naar linken?

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord. Ga inderdaad verwijzen naar een webpagina, dit topic kan gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:06:
Bedankt voor je antwoord. Ga inderdaad verwijzen naar een webpagina, dit topic kan gesloten worden.
Een slotje is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij