Beste mede-tweakers.
Ik ben bezig met een project voor 7 axis camera's. Ik heb momenteel de software van axis zelf draaien, maar die word te prijzig omdat ik wil uitbreiden.
Ik ben op zoek naar software die aan het volgende voldoet:
12 of 16 camera's (onbeperkt mag ook)
Motion detect met masks (instelbaar dus)
Motion detect -> gevoeligheid
een beetje gangbaar formaat, avi, mpg, wmv
Het liefst een programma waarbij het path en de bestandsnaam in te stellen is per camera en datum/tijd.
Ook moet de software werken met de Axis 207 camera.
Er staat een machine geinstalleerd met Windows XP. Maar eventueel is het ook mogelijk om over te schakelen naar linux/windows -> 2003/ 2008 etc. OS is dus eigenlijk geen probleem.
De machine beschikt over:
AMD Phenom 9550
2GB geheugen
1TB harddisk
Ikzelf had al een paar programma's gevonden
Active Webcam Delux
H264webcam 3.1
Webcam XP
I-Catcher
Prijs? ergens rond de 500 euro, maakt eigenlijk niet heel veel uit, als het maar een mooi werkend programma is.
Ik ben bezig met een project voor 7 axis camera's. Ik heb momenteel de software van axis zelf draaien, maar die word te prijzig omdat ik wil uitbreiden.
Ik ben op zoek naar software die aan het volgende voldoet:
12 of 16 camera's (onbeperkt mag ook)
Motion detect met masks (instelbaar dus)
Motion detect -> gevoeligheid
een beetje gangbaar formaat, avi, mpg, wmv
Het liefst een programma waarbij het path en de bestandsnaam in te stellen is per camera en datum/tijd.
Ook moet de software werken met de Axis 207 camera.
Er staat een machine geinstalleerd met Windows XP. Maar eventueel is het ook mogelijk om over te schakelen naar linux/windows -> 2003/ 2008 etc. OS is dus eigenlijk geen probleem.
De machine beschikt over:
AMD Phenom 9550
2GB geheugen
1TB harddisk
Ikzelf had al een paar programma's gevonden
Active Webcam Delux
H264webcam 3.1
Webcam XP
I-Catcher
Prijs? ergens rond de 500 euro, maakt eigenlijk niet heel veel uit, als het maar een mooi werkend programma is.