wat moet je installeren dan?
hijs wel makkelijk regio vrij te maken als je dat wilt.
hijs wel makkelijk regio vrij te maken als je dat wilt.
debeerzietzevliegen.nl
En hij's nog goed ook, ik haat het echt als ik nog ergens een laadje open moet drukken, Meestal vergeet ik 'm dan dicht te doen met alle ellende van dien, dus voor mij altyd een Slot-In.
Ik ben nooit een voorstander geweest omdat ik erg zuinig ben op mun cd's en op tilt ga voor ieder krasje, maar na intensief gebruik met deze speler heb ik nergens een krasje kunnen bespeuren!
Ik ben nooit een voorstander geweest omdat ik erg zuinig ben op mun cd's en op tilt ga voor ieder krasje, maar na intensief gebruik met deze speler heb ik nergens een krasje kunnen bespeuren!
20*350ZO45°
dacht het wel ja.
debeerzietzevliegen.nl
uitstekende dvd EN cd unit. Tja het kan allemaal beter en sneller. Maar ik vind de overstap van Plextor 40 SCSI naar Pioneer 105S IDE geweldig.
Heb er dan ook meteen 3 gekocht (voor al mijn pc's 1)
regiovrij is ook peanuts, ben alleen tot mijn grote spijt even die pagina kwijt waar de firmwares stonden
regiovrij is ook peanuts, ben alleen tot mijn grote spijt even die pagina kwijt waar de firmwares stonden
dus ik moet de kans gewoon wagen om de dvd speler regio vrij te maken?? ik ben een beetje bang dat ik strax weer es 300 piek over de balk moet gooien omdat ik alleen hem regiovrij wou hebben. kan ik de dvd speler ook flashen als ie in primairi master staat of moet hij perse secundairi master staan??Op zondag 25 februari 2001 23:15 schreef erniemars het volgende:
uitstekende dvd EN cd unit. Tja het kan allemaal beter en sneller. Maar ik vind de overstap van Plextor 40 SCSI naar Pioneer 105S IDE geweldig.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Anders zoek je even, je bent de 100ste die er een topic over opent. 
Klik op Search!
Klik op Search!
Whatever.
Pagina: 1