Toon posts:

Asus EAH4870 Fan/bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Nadat mijn computer zichzelf zondag enkele keren spontaan afsloot bleek dat mijn 2 maanden oude hd4870 nauwelijks meer wilde koelen! De fan ging meer en meer haperen en hield er een dag later helemaal mee op!

Ik denken, die fan control van control center werkt al voor geen meter, misschien nog probleem met software oid.
Ik dus drivers eraf gegooid, opnieuw verschillende versies geinstalleerd (allemaal van Asus), geen verandering.

Toen als laatste bios versie van Asus website gehaald, en tijdens de installatie daarvan (via Winflash dus...) bleef de pc hangen. Na een minuut of wat toch maar snel uitgezet, want de vga werd nou eenmaal waanzinnig heet en ik had geen zin in verbrande circuits.

Dus nu is de bios van dat ding ook nog eens corrupt, en wil ie dus niet meer booten.
Nu weet ik hoe ik de bios kan herstellen, alleen heb ik nergens een andere pci kaart liggen!
Nu was mijn idee dit door de lokale pc-winkel te laten doen, maar die kerel snapt hier al geen bal van...

Ik ben bang dat ik geen garantie zal kunnen krijgen met de staat van de bios....
Of zou de leverancier dat toch wel snappen?

Suggesties zijn zeer welkom, want ik heb nou niet direct zin om na 2 maanden weer 200+ neer te tellen voor een nieuwe.