Hoi,
Ik zit met een probleem waar ik al 1 maand tegen aanloop maar niet opgelost krijg.
We hebben een database server, en hier staat Oracle 9 op.
Nu is met een database update iets fout gegaan met het updaten.
De Back-up is terug gezet, maar sindsdien zijn er veel problemen.
Svchost.exe creeërt ontzettend veel handles. Deze blijft maar oplopen.
Tot ongeveer 5000 handles, en dan word de applicatieserver die gebruik maakt van de database ook langzaam. En eigenlijk niet meer bruikbaar zo traag.
We hebben er al een standaard programma van microsoft opgezet, om de processen te ontleden wat er onder die svchost.exe zit, en hier zat iets onder van McAfee, en WMI.
Maar beide creeerden niet de hoeveelheid handles die aangegeven stond.
Nu had ik op internet iets gevonden dat een bepaalde register instelling dit misschien kon verhelpen, maar helaas stond er niet bij welke..Iemand enig idee?
Opnieuw installeren is niet echt een optie, aangezien ons ERP systeem op deze server staat.
Mocht dit echt als laatste oplossig zijn, dan jammer maar helaas.
Het gaat om een:
Dell Poweredge 2850
2x Pentium XEON 3.0 GHz processor
Windows 2003 32 bits
4GB RAM geheugen
Heeft iemand hier enig idee over??
Ik zit met een probleem waar ik al 1 maand tegen aanloop maar niet opgelost krijg.
We hebben een database server, en hier staat Oracle 9 op.
Nu is met een database update iets fout gegaan met het updaten.
De Back-up is terug gezet, maar sindsdien zijn er veel problemen.
Svchost.exe creeërt ontzettend veel handles. Deze blijft maar oplopen.
Tot ongeveer 5000 handles, en dan word de applicatieserver die gebruik maakt van de database ook langzaam. En eigenlijk niet meer bruikbaar zo traag.
We hebben er al een standaard programma van microsoft opgezet, om de processen te ontleden wat er onder die svchost.exe zit, en hier zat iets onder van McAfee, en WMI.
Maar beide creeerden niet de hoeveelheid handles die aangegeven stond.
Nu had ik op internet iets gevonden dat een bepaalde register instelling dit misschien kon verhelpen, maar helaas stond er niet bij welke..Iemand enig idee?
Opnieuw installeren is niet echt een optie, aangezien ons ERP systeem op deze server staat.
Mocht dit echt als laatste oplossig zijn, dan jammer maar helaas.
Het gaat om een:
Dell Poweredge 2850
2x Pentium XEON 3.0 GHz processor
Windows 2003 32 bits
4GB RAM geheugen
Heeft iemand hier enig idee over??