Money for nothin' and your chicks for free
Most likely your videocard or drivers of the videocard are faulty, whats the error message (code ) you receive ?
Trouwens je oude topics zijn gewoon nederlands, waarom deze in het engels ?
[ Voor 18% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-01-2009 09:44 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Je informatie is nogal summier. Geef eens wat specificaties, welke kaart heb je? Welke drivers heb je exact geinstalleerd staan? Welke melding staat er op de BSOD?
Zie je eigen topic:
nvidea geforce 6700 XL
[ Voor 12% gewijzigd door DeeJee op 28-01-2009 09:47 ]
Money for nothin' and your chicks for free
oeps, ik zat daarnet nog op een Engels forum. Het is daarom dat ik me vergist heb.DizzyWeb schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:46:
Al je andere topic zijn gewoon in het nederlands, dus ik ga er van uit dat je gewoon nederlands spreekt.
Je informatie is nogal summier. Geef eens wat specificaties, welke kaart heb je? Welke drivers heb je exact geinstalleerd staan? Welke melding staat er op de BSOD?
Uncomfortable silence can be so loud...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 09:57 ]
tip zoek eerst eens even hoe je die reboot uitzet hier op GoTVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:56:
Ik zit op dit moment op een andere pc. Het heeft een onboard graphics controller: intel 82865G. Met een Pentium 4 2,8 GHz. Het besturingssyteem is Windows XP Pro SP3. De BSOD kan ik niet zien want hij start meteen terug op als de BSOD er 1 seconde staat.
en doe aub eens wat zoekwerk voor jezelf...
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Try again in dutch?Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:38:
When I change my resolution. I get a BSOD. What can I do?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()