Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26355

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas geleden een Motorola KRZR K1 gekocht en probeer (met van Motorola gekochte software) het adresboek te synchroniseren met synchronise van Windows. Maarreeeeehhh... noppes..... |:( |:( |:(
Heeft iemand dit zelfde probleem (gehad)???

Ik hoor graag of en hoe het is opgelost (of dat het neit kan).

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geef aub nog even aan wat je zelfs reeds hebt onderzocht en met welk resultaat. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CD geinstalleerd (met veel moeite); synchronise geinstalleerd (vers van bij Microsoft vandaan) USB kabel ertussen (ook al geprobeerd via Bluetooth) en proberen te synchroniseren. De telefoon werd gezien en herkend, maar synchen ho maar.....
Andere PC hetzelfde geprobeerd.... Zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik lees anders op verschillende forums dat meerdere personen inderdaad problemen hebben met het synchroniseren onder XP en Vista (helaas meldt je niet welk OS jij hebt). Desondanks, als je Vista draait, moet je apart de laatste versie van Sync Center downloaden, daarna installeren, je GSM aansluiten, WindowsUpdate draaien en mogelijk een aparte driver bij Motorola downloaden.

Zelfde geldt trouwens voor mijn TyTNII en die heeft WindowsMobile aan boord maar dezelfde problemen. Verder geldt in een aantal gevallen dat je de USB-properties in de telefoon op Legacy moet zetten en niet op Advancded (indien aanwezig).

En zoals pven zegt; ik zie graag meer info/eigen inzet tegemoet en hopelijk kunnen we pinpointen waar je probleem zit.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 29-01-2009 12:12 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het inderdaad geprobeerd met XP. Ik heb (o.a. in de handleiding) gelezen dat je moet synchen met een Eschange-server. Dat zal wel gaan, maar ik heb dus geen exchange server thuis..... Lijkt me ook niet de enige mogelijkheid, ik zal niet de enige zijn die geen server thuis heeft staan....
Verder heb ik eens in de telefoon zitten graven anar instellingen, maar verder niks gevonden dat zou helpen...

Groetjes