Toon posts:

Terminal server sessie afsluiten duurt lang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Zojuist de terminal server opnieuw geinstalleerd aangezien deze te veel problemen had. Enige probleem waar ik nu nog mee zit is dat wanneer de gebruikers de terminal server afsluiten, dit erg lang kan duren. Soms wel 15min. (afsluiten = Start > Log off). Voorheen was dit niet het geval..

Kan iemand mij hier mee over vertellen? Hoe ik dit kan verhelpen..

Alvast bedankt! :)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:44

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Blijft hij lang hangen op het wegschrijven van een profiel? Hoe groot zijn die profielen van je TS users?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:02
eerste ingeving : is je profiel beschrijfbaar?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Verwijderd

Topicstarter
Het grotendeel zit onder de 100MB en een aantal zitten rond de 300MB.

En ja, profielen zijn wel beschrijfbaar.

Heb enkel de terminal server opnieuw geinstalleerd.. Dit probleem had ik eerder niet.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:44

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zet eens even wat specs neer: je TS, fileserver (of waar je de profielen ook maar opslaat), tussenliggende netwerk.

- Staan er nog bijzonderheden in de eventlog en doet het zich bij alle gebruikers voor?
- Wat gebeurd er als je een testuser aanmaakt welke een klein profiel heeft?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe user aanmaken werkt niet. De grote van het profiel maakt geen verschil, afloggen is voor ieders enorm traag.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 10:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
ah zie het al, profiel caching staat nog aan.

Thx for helping.
Pagina: 1