Sinds een paar weken heb ik een homeplug Devolo DLAN 200 AVplus set in gebruik omdat ik in mijn nieuwe huis geen kabels wilde trekken en mijn desktop op de 1e verdieping niet draadloos wilde verbinden met mijn ZyXel Prestige 2602HW router in de woonkamer op de begane grond.
Nu doet zich het probleem voor dat ik op mijn desktop wel verbinding heb maar dat websites vreselijk traag of helemaal niet laden. Ook verbinding met FTD werkt zeer slecht. Wanneer ik download heb ik wel de volle snelheid. Het Devolo tooltje geeft aan dat ik een upload snelheid kan halen van 103 mb/s en een downloadsnelheid van 113 mb/s.
Ik heb al van alles (Firefox, IE) geprobeerd maar krijg websites niet normaal geladen.
Wireless via mijn laptop werkt alles prima.
Heeft iemand dezelfde ervaringen?
Weet iemand een oplossing?
Nu doet zich het probleem voor dat ik op mijn desktop wel verbinding heb maar dat websites vreselijk traag of helemaal niet laden. Ook verbinding met FTD werkt zeer slecht. Wanneer ik download heb ik wel de volle snelheid. Het Devolo tooltje geeft aan dat ik een upload snelheid kan halen van 103 mb/s en een downloadsnelheid van 113 mb/s.
Ik heb al van alles (Firefox, IE) geprobeerd maar krijg websites niet normaal geladen.
Wireless via mijn laptop werkt alles prima.
Heeft iemand dezelfde ervaringen?
Weet iemand een oplossing?