[VraagAanbod] Notificatie biedingen in veilingmodus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Twee weken terug heb ik een veiling geopend. Vrij direct daarna kreeg ik van een aantal personen per email een bod waarvoor ze het object meteen wilden komen ophalen. Inmiddels is de transactie verlopen en ik wilde de aanbieding weghalen. Nu kom ik er achter dat er een hele reeks biedingen is geweest en allemaal reacties zijn geplaatst, zonder dat ik daar ooit van te horen heb gekregen.

Is het mogelijk om de eigenaar van de veiling/aanbieding een email te sturen als er een reactie, bieding of vraag is? In mijn geval blijkt dat de bieders tot bijna 3x zoveel wilden bieden dan de persoon die mij direct contacteerde; dat is nogal een zure appel achteraf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

http://tweakers.net/my.tnet/notificatie :?

Verder is het natuurlijk niet echt slim (als ik het zo mag zeggen) dat je een veiling start en vervolgens die veiling vergeten en niet meer gaat kijken of er wellicht biedingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Niet online
Ah, dus er is een pagina waar ik die instellingen kan veranderen. Nu ik weet dat die er is en daar naar ga zoeken in het menu, kom ik hem inderdaad tegen. Misschien handig om die opties standaard aan te zetten, zodat "nieuwe" gebruikers ze niet eerst hoeven te zoeken?

Wat betreft het bekijken van de veiling - je hebt natuurlijk gelijk dat het dom is om niet te controleren hoe het gaat. Ik moet toegeven dat ik bij het aanmaken van de aanbieding me niet heb gerealiseerd dat ik de veiling modus ook heb gekozen; in combinatie met de ontbrekende notificatie dus uberhaupt nooit overwogen dat er activiteit kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op de beheer pagina voor advertenties staat overigens vrij duidelijk een linkje naar die notificatie-instelpagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Daarnaast hoort dit niet in "Geachte Redactie"thuis maar in "Pricewatch". :)

Dus een move naar /PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Niet online
Ik heb het gevoel dat er allerlei instellingen zijn gewijzigd in mijn veiling, nadat ik hem heb geplaatst. http://tweakers.net/aanbo...ll-easynote-mz35-200.html

Bij verzendvoorkeuren staat nu: langsbrengen
Bij betalingsvoorkeuren staat nu: contant, rembours

Dat de verzendwijze niet klopt, weet ik 100 procent zeker: ik ben absoluut nooit van plan geweest om de boel zelf weg te brengen. Wat ik heb opgegeven, is: (Pakket)post nationaal, ophalen
Wat betreft betalingsvoorkeuren klopt het ook niet: ik weet zeker dat ik ook de optie 'bank vooraf' heb gekozen.

Kan het zijn dat deze opties zijn gewijzigd nu de veiling is afgelopen?
Pagina: 1