Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://sjoerdvo.nl/Welkom.png
Welkom in de eerste Topic over de HP Ipaq Voice Messenger. Omdat er nog geen topic bestaat over de nieuwe HP Ipaq Messenger heb ik besloten om deze te beginnen.

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met dit toestel, zelf krijg ik hem binnenkort en dan zal ik mijn eerste ervaringen met jullie delen. Ook vragen met betrekking tot de nieuwe smartphone kunnen hier gesteld worden.
De topic start is nu nog wat magertjes maar zal naar verloop van tijd verder ingevuld worden.

Het is mijn eerste topic start dus heeft u nog tips en tricks laat die dan even weten!!

Afbeeldingslocatie: http://sjoerdvo.nl/voicemessenger.png
Zakelijke alleskunner
De HP iPAQ Voice Messenger helpt u waar ook ter wereld met uw werk. Dit quadband-toestel verbindt met elk telefoonnetwerk, biedt 3G internet en ondersteunt wifi. Pocket Office opent de Word-, Excel-, en PDF-bestanden die u per e-mail ontvangt. Beantwoorden gaat gemakkelijk met het Suretype toetsenbord. Het verzenden van bestanden is ook mogelijk via USB of Bluetooth.

Digitale gids

In een onbekende omgeving en met veel afspraken op de agenda is de weg kwijt raken erg vervelend. Gelukkig biedt de HP iPAQ Voice Messenger uitkomst. De Voice Messenger ondersteunt GPS én Assisted-GPS waarmee u nog sneller kunt navigeren naar de plaats van bestemming. Eenmaal aangekomen stopt u het kleine en slechts 107 gram wegende toestel onopvallend weg.

Ontspannen op weg
Op het 2,4 inch beeldscherm van de HP iPAQ Voice Messenger bekijkt u de foto's en filmpjes die u met de 3,15 MP camera gemaakt heeft. Vervelen tijdens een lange vlucht is met de mediaspeler verleden tijd. Met het uit te breiden geheugen heeft u tot 8 GB ruimte beschikbaar voor uw muziek en films. De 1140 mAh batterij zorgt voor veel plezier voordat opladen weer nodig is.

Afbeeldingslocatie: http://sjoerdvo.nl/specificaties.png
Geïnstalleerd besturingssysteem
Windows Mobile® 6.1 Standard
Processor/type
Qualcomm 7201A processor
Processorsnelheid
528 MHz
Type scherm
TFT
Schermformaat
2.4”
Videoresoluties – omschrijving
320 x 240, 64.000 kleuren
Toetsenbord
Toetsenbord met 20 toetsen met alfanumerieke/QWERTY-indeling
Standaard geheugen
128 MB SDRAM hoofdgeheugen voor het uitvoeren van applicaties, 256 MB flash ROM
Draadloze technologie
Geïntegreerd WLAN 802.11b/g met WPA2 beveiliging, Bluetooth® 2.0 met EDR
Mobiele telefoon
3G draadloze breedband interface voor spraak en data, Tri-band UMTS (900/1900/2100 MHz), HSDPA categorie 8 (tot 7,2-Mbps downlink) en HSUPA categorie 5 (tot 2-Mbps uplink), quad-band GSM/GPRS/EDGE (850/900/1800/1900 MHz)
GPS-ontvanger
Geïntegreerde GPS-navigatie (Assisted GPS)
Geïntegreerde camera
Geïntegreerde 3,1-megapixel camera met automatische scherpstelling, 5 x digitale zoom, 320 x 240 QVGA-resolutie, 640 x 480 VGA-resolutie, 1280 x 960 SVG-resolutie, 1280 x 1024 SXGA-resolutie, 1600 x 1200 UXGA-resolutie, 2048 x 1536 QXGA-resolutie, LED-flits
Inbegrepen software
Waardevolle applicaties: HP Data Connect, HP SIM Manager, HP Power Save Mode, HP Help and Support, HP Keyboard Backlight, HP Light Sensor, HP Asset Viewer, Opera Browser, Sun JVM, Westtek Jetcet PDF Viewer, Westtek Jetcet Print

Draagbaarheid
Type scherm
TFT
Schermformaat
2.4”
Videoresoluties – omschrijving
320 x 240, 64.000 kleuren
Gewicht
107 gr
Afmetingen (b x d x h)
5 x 1,36 x 11,4 cm

Prestaties
Processor/type
Qualcomm 7201A processor
Processorsnelheid
528 MHz
Standaard geheugen
128 MB SDRAM hoofdgeheugen voor het uitvoeren van applicaties, 256 MB flash ROM
Toetsenbord
Toetsenbord met 20 toetsen met alfanumerieke/QWERTY-indeling
Pointing device
Geen touch-screen
Voedingskenmerken
Batterij: oplaadbare, door de gebruiker te verwisselen 1260-mAh lithium-polymeer batterij

Interfaces / GPS
Mobiele telefoon
3G draadloze breedband interface voor spraak en data, Tri-band UMTS (900/1900/2100 MHz), HSDPA categorie 8 (tot 7,2-Mbps downlink) en HSUPA categorie 5 (tot 2-Mbps uplink), quad-band GSM/GPRS/EDGE (850/900/1800/1900 MHz)
Messaging services
Phone Dialer applicatie, SMS/MMS-ondersteuning, Microsoft Outlook Mobile voor push-eMail (van Exchange, IMAP of POP3), Windows Live voor Instant Messaging
Draadloze technologie
Geïntegreerd WLAN 802.11b/g met WPA2 beveiliging, Bluetooth® 2.0 met EDR
GPS-ontvanger
Geïntegreerde GPS-navigatie (Assisted GPS)
GPS-software en kaarten
Google maps mobile en navigatie 30 dagen op proef
Synchronisatietools
Micro-USB desktopsynchronisatiekabel

Uitbreidingsmogelijkheden
Uitbreidingsslots
64-bits micro-SD kaartslot ondersteunt tot 8 GB
Externe I/O-poorten
1 micro-USB connector voor synchronisatie en opladen
Geheugenslots
64-bits micro-SD kaartslot voor uitbreiding van het geheugen ondersteunt tot 8 GB

Software
Inbegrepen software
Waardevolle applicaties: HP Data Connect, HP SIM Manager, HP Power Save Mode, HP Help and Support, HP Keyboard Backlight, HP Light Sensor, HP Asset Viewer, Opera Browser, Sun JVM, Westtek Jetcet PDF Viewer, Westtek Jetcet Print
Voorgeïnstalleerde software
Besturingssysteem applicaties: Microsoft® Office Outlook® Mobile, Microsoft® Office Mobile, Internet Explorer® Mobile, Windows Media® Player Mobile, Windows Live, Microsoft Internet Sharing

Multimedia
Audio
Geïntegreerde microfoon, ontvanger, luidspreker en stereo hoofdtelefoon
Geïntegreerde camera
Geïntegreerde 3,1-megapixel camera met automatische scherpstelling, 5 x digitale zoom, 320 x 240 QVGA-resolutie, 640 x 480 VGA-resolutie, 1280 x 960 SVG-resolutie, 1280 x 1024 SXGA-resolutie, 1600 x 1200 UXGA-resolutie, 2048 x 1536 QXGA-resolutie, LED-flits

Systeemeigenschappen
Voeding
5 W (5 V/1 A)
Ergonomische kenmerken
Toetsenbord met 20 toetsen met alfanumerieke/QWERTY-indeling, 5-weg optische navigatieknop, 2 programmeerbare knoppen, zenden/einde knoppen, cameraknop, keyguard-knop, ringtone/geluid schakelaar, volumeknop, spraakbesturing
Relatieve luchtvochtigheid, in bedrijf
90% relatieve luchtvochtigheid
Temperatuur, in bedrijf
-10 tot 55 °C
Inhoud van de doos
Verwisselbare/oplaadbare 1260-mAh lithium-polymeer batterij, netadapter, 1 micro-USB synchronisatie-/oplaadkabel, 2,5-mm vaste stereo hoofdtelefoon, HP iPAQ installatie-cd, documentatiekit
Garantie
2 jaar haal- en brengservice, 90 dagen technische support voor software, kan variëren per land

Afbeeldingslocatie: http://sjoerdvo.nl/reviewd.png
Omdat de telefoon nog niet zo lang uit is zijn er nog niet veel reviews, hier volgt een lijstje met reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze is gereserveerd voor eventuele eerste ervaringen van mijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week zijn ze bij ons op het werk besteld.. :)
Ik hoop hier ook spoedig mijn reactie te kunnen plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:46:
Deze week zijn ze bij ons op het werk besteld.. :)
Ik hoop hier ook spoedig mijn reactie te kunnen plaatsen
Haha, :P ze zijn al binnen.. ze moeten nog even gelabeled en ingevoerd worden...nog efkes geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:59:
[...]

Haha, :P ze zijn al binnen.. ze moeten nog even gelabeled en ingevoerd worden...nog efkes geduld...
Haha ik ben beniewd.
Volgens mijn vezekeraar heb ik hem dinsdag of woensdag >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel heb ik even meegenomen van het werk...
Dan kan ik alvast even ondervinden wat voor eigenaardigheden het toestel heeft..

Het is flink wennen met dat optical fingerdevice gevalletje, maar dat went vrij snel.. Alles is zo'n beetje in te stellen.. Wat me alleen nog even tegenvalt is het geluid als je aan het bellen bent... Misschien dat ik dan weer zo'n maandagochtend geval heb, zul je net zien... Het geluid kraakt er over. hier moet ik nog even naar kijken of ik dit kan verbeteren.. Anders wordt dit het eerste toestel dat retour gaat....

Verder al gesynct met Outlook e.d. en ook al de CTU ringtone (mijn favoriet uit de hitserie 24) er even opgezet middels BlueTooth..

Al met al ga ik er eerst nog even verder mee spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:10:
Het toestel heb ik even meegenomen van het werk...
Dan kan ik alvast even ondervinden wat voor eigenaardigheden het toestel heeft..

Het is flink wennen met dat optical fingerdevice gevalletje, maar dat went vrij snel.. Alles is zo'n beetje in te stellen.. Wat me alleen nog even tegenvalt is het geluid als je aan het bellen bent... Misschien dat ik dan weer zo'n maandagochtend geval heb, zul je net zien... Het geluid kraakt er over. hier moet ik nog even naar kijken of ik dit kan verbeteren.. Anders wordt dit het eerste toestel dat retour gaat....

Verder al gesynct met Outlook e.d. en ook al de CTU ringtone (mijn favoriet uit de hitserie 24) er even opgezet middels BlueTooth..

Al met al ga ik er eerst nog even verder mee spelen :P
Haha klinkt veelbelovend dan |:(
Ben erg benieuwd komende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Wil er een aantal voor de zaak aanschaffen en ben benieuwd naar je bevindingen tot dusver.

Ik heb ook een leuke computer..

Pagina: 1