[Macbook] Clamshell mode werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Ik wilde vandaag mijn externe monitor weer aan mijn macbook pro hangen (eraly 2008) en ineens doet clamshell mode het niet meer. Als ik de laptop opstart en vervolgens dichtklap zodat hij in sluimerstand komt en dan weer een toets van mijn externe toetsenbord indruk dan wil hij het externe scherm wel ontwaken maar het lukt hem niet.
Het externe scherm flikkert een paar seconde en valt dan weer uit vervolgens flikkert hij weer en valt hij weer uit etc. etc.
De adapter zit er gewoon in en de macbook is volledig opgeladen. Iemand nog suggesties? Anders ga ik morgen even langs de apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
Opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:21

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hoe? dan heeft iedereen er wat aan ;)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

Ik kan ik mijn MB White ook niet in clamshell krijgen. Hij hangt namelijk aan onze Philips 47PFL5603D/10. Ik klap hem dicht, wacht even en probeer hem dan te ontwaken met bluetooth muis. Maar dan krijg ik even 2 sec. goed beeld op de tv. En dan valt hij precies terug in slaap, de tv zegt: No video signal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
Ik heb alles losgekoppeld, aangesloten via VGA i.p.v DVI en erna weer gewoon de DVI kabel gebruikt. Volgens mij is de DVI kabel gewoon niet zo goed. Hij zat bij mijn Acer 26" computerscherm maar dat kabeltje is echt el cheapo kwaliteit zoals meestal met bijgeleverde kabels.

@ MacCookie: Heb je wel de stroomadapter aan je laptop hangen? Dat is namelijk een vereiste in clamshell mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

haagseblowin schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:28:
Ik heb alles losgekoppeld, aangesloten via VGA i.p.v DVI en erna weer gewoon de DVI kabel gebruikt. Volgens mij is de DVI kabel gewoon niet zo goed. Hij zat bij mijn Acer 26" computerscherm maar dat kabeltje is echt el cheapo kwaliteit zoals meestal met bijgeleverde kabels.

@ MacCookie: Heb je wel de stroomadapter aan je laptop hangen? Dat is namelijk een vereiste in clamshell mode.
Dom van me, had hem er niet aanhangen!
Bedankt! :)
Pagina: 1