iPhone samen met Telfort

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:30
hallo tweakers
Ik kan volgende week een iphone kopen (nieuwe 16gb) die moet ik jailbreaken maar ik neem aan dat informatie daarover hier niet moet zijn/mag zijn? zoja zou ik graag weten hoe en wat ik precies moet doen om de iphone te unlocken, ben beetje bang als ik verkeerde software download en de iphone onbruikbaar maak.

Dit wil ik in combinatie doen met een supersim only abbonement van telfort

http://shop.telfort.nl/si...-sim-only-500-12-mnd.html
onbeperkt surfen, mailen en chatten op je mobiel met UMTS-snelheid (download: 768 kbit/s, upload: 384 kbit/s)! Voor deze bundel geldt een fair use policy

ik heb gegoogeld en begrijp ik het goed dat dit umts 3G is? zoja zou deze combinatie voor mij perfect zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:32

Vos

AFCA

Graag een directe link naar informatie, een algemene link is niets meer dan spam :)

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 28-01-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:30
dank je voor de link! nu kan ik wat verder vooruit. nu vroeg ik mij af of het internet van telfort ook goed is om mee te werken! of het goed werkt net als tmobiles internet netwerk

[ Voor 16% gewijzigd door P-Nut op 28-01-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Op GoT kun je de nodige informatie vinden. Alleen het unlocken mag niet besproken worden. Het jailbreaken heeft een eigen topic: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken. Voor informatie over het Telfort abonnement kun je kijken op hun site, [iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6 & Telecomproviders :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."