Denon 1909

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:22
voor allen die op zoek zijn naar een nieuwe receiver, kijk voor een "grundliche" test even op areadvd:

http://www.areadvd.de/hardware/2009/denon_avr1909.shtml

aangename prijzen trouwens daar bij onze oosterburen

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-02 22:34
En wat is de gedachte achter deze post?

Tegenwicht voor evenwicht: ik heb deze versterker na wat inspeeluurtjes beluisterd en ben toch niet zo positief. Vergeleken met een ongeveer gelijkgeprijsde Marantz SR5003 is het geluidsbeeld zo plat als een dubbeltje. Wat vind je zo goed aan deze versterker dat je er een aanprijstopic voor start? Geef dan in ieder geval wat argumenten!

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:22
aangezien er zat mensen zijn die een nieuwe receiver zoeken en er veel vragen over stellen zou dit een aardige tip kunnen zijn om hun op weg te helpen.

jouw mening is gebaseerd op jouw oren en dus jouw smaak, voor alle duidelijkheid ik heb zelf al 4 jaar een Marantz uit de 4000 serie, bevalt prima, maar als ik de 1909 (kennis heeft hem) beluister op mijn eigen speakers hoor ik toch duidelijk een verbetering, in mijn oren klinkt het een stuk mooier, maar dat zijn mijn oren.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-02 15:17

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit is zeker niet de bedoeling van dit subforum... en zeker niet de manier van een topic starten. Lees aub Het algemeen beleid eens grondig door.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.