Verwijderd

Topicstarter
Dag beste GoT-ers,

Ben nu rechten aan het zetten op mn server/domein (thuis), alleen nu weet ik niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken.

Want het is beter om de default domain policy niet aan te passen.

Wat kan ik dan het beste doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:03:
Dag beste GoT-ers,

Ben nu rechten aan het zetten op mn server/domein (thuis), alleen nu weet ik niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken.

Ligt er maar net aan wat jij in de GPO wilt zetten? Misschien kun je een nieuwe policy aanmaken en deze koppelen aan een OU.

Wees een wat duidelijker.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:03:
Dag beste GoT-ers,

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat wil je bereiken met die policy?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 15:54

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:11:
[...]

Ligt er maar net aan wat jij in de GPO wilt zetten? Misschien kun je een nieuwe policy aanmaken en deze koppelen aan een OU.

Wees een wat duidelijker.
Best practise is om met je handjes van de default gpo's af te blijven met uitzondering van password policie want die moet je op de default zetten :)
Verder kan je beste ou's aanmaken hierin de computers plaatsen die lid zijn van je domain en daar apparte policies op plaatsen. Je kan ze steeds dichter zetten enzo ervaring opdoen met policies. www.gpoguy.com kan je lid worden van een mailinglist (engels is voertaal) en daar komen veel vragen en de antwoorden voorbij met betrekking tot policies.