Beste tweakers,
Ik ondervind momenteel een nog al vrij irritant probleem met onderstaand systeem:
E8500 @ 4.GHZ intelburn,orthos e.d doorlopen niet boven de 53 graden.
P5Q-PRO moederbord
2x2GB OCZ Fatil1ty PC2-6400 DDR2 800MHZ.
EVGA 9800GTX+ SuperClocked.
450 WATT voeding.
Mijn PC doorloopt alle tests.. 3DMARK06 e.d zonder vast te lopen.
Maar als ik +/- Een uur achter elkaar aan het game ben.. krijg ik paarse strepen door mijn beeld heen en binnen enkele seconden is mijn pc geheel vastgelopen en is niks anders mogelijk dan het herstarten van mijn pc. Na het opnieuw opstarten werkt alles weer perfect tot een gegeven moment weer met game het systeem vastloopt. Mijn EVGA 9800GTX+ SuperClocked draait op standaard waardes men fan op 35 of 60%
Het gaat om games als bijvoorbeeld : Medal of Honor : Allied Assault, welke niet veel van mijn videokaart vragen?
Is het toch de videokaart die kuren vertoont? is dit te testen of op een of andere manier aan te tonen?
Of heeft iemand anders een ander idee, dat het aan het overclocken oid's ligt?
Bijvoorbaat dank
,
Dennis
Ik ondervind momenteel een nog al vrij irritant probleem met onderstaand systeem:
E8500 @ 4.GHZ intelburn,orthos e.d doorlopen niet boven de 53 graden.
P5Q-PRO moederbord
2x2GB OCZ Fatil1ty PC2-6400 DDR2 800MHZ.
EVGA 9800GTX+ SuperClocked.
450 WATT voeding.
Mijn PC doorloopt alle tests.. 3DMARK06 e.d zonder vast te lopen.
Maar als ik +/- Een uur achter elkaar aan het game ben.. krijg ik paarse strepen door mijn beeld heen en binnen enkele seconden is mijn pc geheel vastgelopen en is niks anders mogelijk dan het herstarten van mijn pc. Na het opnieuw opstarten werkt alles weer perfect tot een gegeven moment weer met game het systeem vastloopt. Mijn EVGA 9800GTX+ SuperClocked draait op standaard waardes men fan op 35 of 60%
Het gaat om games als bijvoorbeeld : Medal of Honor : Allied Assault, welke niet veel van mijn videokaart vragen?
Is het toch de videokaart die kuren vertoont? is dit te testen of op een of andere manier aan te tonen?
Of heeft iemand anders een ander idee, dat het aan het overclocken oid's ligt?
Bijvoorbaat dank
Dennis