Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook2007] E-mail notificatie via system tray

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De situatie is als volgt en moet precies andersom zijn:
Workstation - Minimaliseert niet naar tray en toont geen waarschuwingen + sound indien nieuwe mail binnen komt.
Laptop - Sluit zelfs af naar tray en toont waarschuwingen + sound indien nieuwe mail binnen komt. Kan dit volgens mij alleen uitzetten door ctrl+alt+del en outlook.exe af te sluiten.

Ik wil het juist net andersom. Nu kom ik op dit Engelse artikel voor Outlook 2007:
http://malektips.com/outl...y-notification-email.html

Echter kom ik na e-mailinstellingen niet naar 'Geavanceerde instellingen', die optie heb ik niet.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maak eens een printscreen van het opties scherm?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Oops....

Ik drukte op het tab 'E-mail instellingen', i.p.v. de knop 'E-mailopties'. Leek me een goede vertaling van het Engelse 'E-mail options'. Heb het dus inmiddels al gevonden. Vooral dankzij jou, dankzij jou keek ik terug :+

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

:+

Gelukkig is je probleem gefixed ;) Have fun!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.