Waar siliconen 'tips' voor creative EP-630 kopen?

Pagina: 1
Acties:

• humolezer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01 22:06
Hallo,

Enkele dagen geleden ben ik het siliconen stukje van mijn creative EP630's kwijt geraakt. Het was een medium-size. De small en de large zitten me niet goed, heel vervelend dus :S Ik heb al een rond gezocht waar je deze bij kan kopen, maar tot nog toe geen succes.. Weet er hier misschien iemand waar je deze siliconen dopjes kan bijbestellen?

Alvast Bedankt! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://content.etilize.com/Large/1010199301.jpg

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2025
Ik denk niet dat je ze los kan kopen. Ik zou contact opnemen met Creative en met een beetje geluk sturen ze je ze nog eens gratis.

• trazz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-01 15:46
Ik heb deze headphones ook, maar ik gebruik de small, heb dus nog een setje medium ongebruikt liggen. Als je wil kunnen we ze ruilen?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Je kan ze wel los bestellen, maar het is best wel zoeken. De grap is dat heel veel van dit soort dopjes gelijk zijn aan elkaar. Je kan dus ook sennheiser dopjes gebruiken. Deze waren bij mijn Mediamarkt in groningen wel altijd los te koop. Volgens mij 9 of 12 stuks in totaal? Deze koste 10 euro. Wat dus automatisch betekent dat je nog wat overhoud. Ook kun je kijken op Ebay. Dit kan alleen met verzenden wat langer duren :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• humolezer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01 22:06
Zamoraak schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:27:
Ik denk niet dat je ze los kan kopen. Ik zou contact opnemen met Creative en met een beetje geluk sturen ze je ze nog eens gratis.
Ik heb ze een bericht gestuurd maar tot nu toe nog geen reactie..
trazz schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:09:
Ik heb deze headphones ook, maar ik gebruik de small, heb dus nog een setje medium ongebruikt liggen. Als je wil kunnen we ze ruilen?
Dat wil ik wel :) Zelf heb ik nog een setje small en een setje large, je zegt maar welke je wilt.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik gebruik alleen large en heb dus een setje M en S over. Wie wil er ruilen? :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Wat je inderdaad kan doen is op eBay een setje EP-630's of Sennheisers voor CX300 kopen voor 1 a 2 dollar inclusief verzendkosten. Over de echtheid van de oordopjes valt te twijfelen - laten we het daar op houden ;) - maar mijn ervaring is dat je er wel de drie verschillende maten tips bij krijgt, en die passen dus gewoon op je eigen oordopjes. :)

offtopic:
Heb zelf idd ook regelmatig last van het kwijtraken van die dingen, eerst met m'n 630's en toen m'n 830's. Gelukkig gebruikte ik daarvoor die snel-stervende oordopjes van eBay dus ik heb nog een stuk of 30 van die tips in alle kleuren van de regenboog. :+

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:43

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zullen we de ruilhandel maar gewoon in V&A houden waar het hoort? :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1