Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WMP 11 speelt geen streams (vista home premium)

Pagina: 1
Acties:

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:22
Goedeavond,
Ik heb enkele weken terug deze computer gekocht met vista home premium. Alles werkt zo te zien goed alleen kan ik geen windows media streams afspelen. De status blijft constant op "ready/gereed" staan.
Dit probleem heb ik al sinds dat ik de computer gekocht heb, tevens heb ik al verscheidene oplossingen die ik dmv van google kon vinden geprobeerd..

Weet iemand een oplossing?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Wellicht staat je Media Stream associatie niet goed. In Firefox kun je dit bij Tools\Options\Applications instellen wat er moet gebeuren per specifiek bestand. In Internet Explorer zou ik dit zo even niet weten.

Maar bovendien, mijn persoonlijke mening, wil je toch niet zoiets bulkachtigs als Windows Media Player gebruiken? Ik zou gaan voor de K-Lite Codec pack, waarin Media Player Classic zit. Vervolgens in Firefox de associaties goed leggen en spelen maar. Wel even opletten of je geen proggies of add-ons draaien hebt die internet streams tegengaan. :)

Mijn YouTube Channel