ik zoek de naam voor een dvd drive zonder laadje.
je stopt dus de DVD disk in de drive zonder eerst te wachten totdat de drive opengaat
je stopt dus de DVD disk in de drive zonder eerst te wachten totdat de drive opengaat
Siditamentis astuentis pactum.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Goede reden om muziek hard te zetten, Ik zeg altyd tegen mammie: "Dat ding maakt zo'n kolere herrie, vandaar dat muziek zow hard staat"Op zondag 25 februari 2001 19:19 schreef vega het volgende:
zegt maar gerust een hoop kolere herrie heb er 2 van op de zaak wat een herrie bakken zo`n ding zou ik nooit thuis willen hebben
20*350ZO45°
Heb er dus een thuis, FOUT!!!Op zondag 25 februari 2001 19:19 schreef vega het volgende:
zegt maar gerust een hoop kolere herrie heb er 2 van op de zaak wat een herrie bakken zo`n ding zou ik nooit thuis willen hebben
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Where is it?
Verwijderd
Precies, en dat ik in bovenstaande post zei dat ik dan lekker de muziek hard kan zetten is maar een grapje hoor, Ik heb er totaal géén last van, een gewone DVD speler van een ander merk maakt net zovel herrie.Op zondag 25 februari 2001 20:59 schreef Powerlie het volgende:
slot-in heeft geen enkele invloed op de hoeveelheid geluid die een dvd/cd-rom speler maakt.
20*350ZO45°
Verwijderd