Via via ben ik benaderd door een plaatselijke sportvereniging of ik het beheer van hun site over wil nemen. Ze zijn niet tevreden met de huidige webmaster, m.n. wat betreft updates en bereikbaarheid.
De vraag is nu natuurlijk; wat kost ik. Ik beschik over een webdesign-gerelateerde KvK inschrijving, dus het is allemaal wit en netjes. Die inschrijving had ik vooral onder het mom "we zien wel" (en voor de grootverpakkingen varkenshaas bij de Makro
). Maar eigenlijk wordt dit mijn eerste echte opdracht, vandaar dat ik het kostenplaatje nog niet helemaal helder heb.
Zoeken op GoT levert vooral resultaten op van mensen die 40 uur per week webmaster zijn bij 1 grote site, maar niet van mensen die enkele uren per week een site beheren, naast hun reguliere baan.
Is dat redelijk?
De vraag is nu natuurlijk; wat kost ik. Ik beschik over een webdesign-gerelateerde KvK inschrijving, dus het is allemaal wit en netjes. Die inschrijving had ik vooral onder het mom "we zien wel" (en voor de grootverpakkingen varkenshaas bij de Makro
Zoeken op GoT levert vooral resultaten op van mensen die 40 uur per week webmaster zijn bij 1 grote site, maar niet van mensen die enkele uren per week een site beheren, naast hun reguliere baan.
- Ik denk dat ik - na grondig herdesign - zo'n 3 uur per week bezig ben met updaten, foto's uploaden, ranglijsten updaten etc.
- Bij mijn huidige baan verdien ik omgerekend een kleine 17 euro per uur. Laten we het afronden naar 20 euro.
- De vereniging heeft een betalend ledenbestand in de orde van grootte 300.
Is dat redelijk?
[ Voor 12% gewijzigd door Captain Pervert op 27-01-2009 14:58 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.