PS3 DTS geluid loopt niet synchroon met beeld.

Pagina: 1
Acties:

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb het volgende probleem : Mijn PS3 heb ik via een optische kabel aangesloten aan mijn homecinema. Het beeld loopt via een hdmi kabel rechtstreeks in de tv. Nu is het geval dat bij bluray films / spellen het geluid met de Dolby Digital setting gewoon perfect synchroon loopt. Wanneer ik nu overschakel naar DTS komt er een vertraging in het geluid / beeld, het loopt niet meer synchroon.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

PSN Id : djwaxi

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

scorpie

Supra Addict

Ik denk dat je receiver dan geen lip synchronisatie heeft. Mijn receiver (HK avr 135) heeft dat ook niet, en bij Band of Brothers loopt het geluid op sommige scenes ook niet synchroon met het beeld. (Tevens aangesloten zoals in jouw situatie).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
scorpie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:48:
Ik denk dat je receiver dan geen lip synchronisatie heeft. Mijn receiver (HK avr 135) heeft dat ook niet, en bij Band of Brothers loopt het geluid op sommige scenes ook niet synchroon met het beeld. (Tevens aangesloten zoals in jouw situatie).
Hmmz... het rare is dat het geluid met Dolby Digital wel gelijk loopt.

PSN Id : djwaxi

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Hmm, ik hoop niet dat ik hier ook last van ga krijgen. Mijn receiver is 2 jaar oud en heeft geen HDMI, zou mooi balen zijn als het niet sync gaat lopen :/.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Kan je geen delay instellen op je receiver?

Misschien handig om te vermelden welke receiver je hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door McVirusS op 27-01-2009 17:42 ]